اين يک واقعيت شناخته شده است که لوگو چهره يک برند است وسهم بزرگي در ايجاد آگاهي افراد از فعاليت و حتي فرهنگ يک برند دارد.

گالري آنلاين، در اين سلسله مطالب به ويژگي هاي لوگو هاي مطرح جهان و نکاتي در رابطه با طراحي لوگو مي پردازد. شماره دوم اين مقالات به معرفي چند طراح لوگو مطرح جهان اختصاص دارد که در ادامه خواننده آن هستيد.
طراح لوگوي Air Jordan ، Tinker Hatfield
طراح لوگوي Air Jordan ، يک طراح آمريکايي و طراح مدل هاي کفش ورزشي نايک است و آرم مشهور jumpman Air Jordan را به وجود آورد.

طراح لوگوي Lufthansa ، Otto Firle
اتو به معناي واقعي کلمه “رهبر تبليغات” بود و او کسي است که لوگوي Lufthansa را طراحي کرده است.
نام “لوفت هانزا” از دو واژه آلماني “Luft” و “Hansa” آمده است.
سالها بعد اين لوگو توسط Martin et Karczinski دستخوش تغييراتي شد.




طراح لوگوي ناسا، James Modarelli
طراح لوگوي ناسا، فعاليت خود را به عنوان يک هنرمند طراح در آزمايشگاهي که به مرکز تحقيقات ناسا تعلق داشت، آغاز کرد و وي در سال 1959 آرم ناسا را طراحي کرد.
در اين لوگو، گوي، کره زمين را نشان مي دهد همراه با ستاره هايي در فضا، همچنين فرم قرمز نيز يک بال است که در واقع يک فضاپيما را نشان مي دهد، همينطور يک فضاپيماي مداري نيز در اطراف بال وجود دارد.

طراح لوگوي KLM، Frederick Henri Kay Henrion
اين طراح گرافيک آلماني، يک طراح پوستر مشهور بود. وي همچنين پدر برند سازي شرکتهاي مدرن اروپايي و طراح لوگو شرکت هواپيمايي KLM است.وي با نماد تاج پر زرق و برق، لوکس بودن شرکت را تداعي مي نمايد.



طراح لوگوي Coca-Cola ، Frank Mason Robinson
فرانک ، يک مدير فروش معروف بود. وي همچنين لوگوي Coca-Cola را با فونت اسکريپت طراحي کرد.


منبع : zarifgraphic / rockdesign / ebaqdesign / hamchap / newdesign / Wikipedia / pinterest / creativereview
تهيه : بهاره زالي
