فراخوان رزیدنسی هنرمندان در فنلاند

هنرمندان تمام رشته های هنرتجسمی میتوانند در دوره اقامتی 1 تا 3 ماهه Nelimarkka شرکت کنند.


به گزارش گالری آنلاین، موزه نلیمارکا، موزه هنر منطقه ای جنوب استروبوتنیا، فنلاند، در سال 1964 توسط هنرمند-پروفسور Eero Nelimarkka تاسیس شد. این موزه از سال 1980 میزبان هنرمندان است و سالانه حدود 10 هنرمند در این اقامتگاه زندگی و کار می کنند.

این اقامتگاه در یک محیط روستایی، در چهار کیلومتری مرکز آلاجاروی، نزدیک به دریاچه و محیط طبیعی واقع شده است. دو مسکن در اقامتگاه نلیمارکا وجود دارد: ویلا نلیمارکا (2 اتاق خواب، 2 استودیو) در 400 متری موزه و ویلا واینولا (2 اتاق خواب، 2 استودیو)، واقع در مرکز شهر آلاجاروی.

پروفسور Eero Nelimarkka ویلا را به عنوان یک خانه تابستانی برای خانواده خود در سال 1933 طراحی و ساخت؛ در سال 2013 به طور کامل بازسازی شد. همچنین ویلا Väinölä را در سال 1926 به عنوان یک خانه و یک دفتر برای برادرش Väinö Aalto طراحی کرد. بازسازی ویلا واینولا در سال 2018 به پایان رسید.

مدت اقامت بسته به درخواست هنرمند بین 1 تا 3 ماه است و هزینه اقامت در هر یک از ویلا ها برای هر ماه 200 الی 400 یورو بسته به شرایط هنرمند است.

جهت ارسال درخواست فرم اپلیکشن آنلاین شامل اطلاعات رزومه، انگیزه و هدف شرکت در برنامه و نمونه کارهای قبلی را تکمیل نمایید.


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi