فراخوان رقابت سرامیک Terrae Novae – پارک شهری Nove ایتالیا

رقابت Terrae Novae به مناسبت بیست و هفتمین دوره جشنواره سرامیک Novae، توسط شهرداری Novae ایتالیا و با مشارکت اتاق بازرگانی Vicenza برگزار می شود.


به گزارش گالری آنلاین، هدف Terrae Novae، پارک شهری شهر Novae، ایجاد پارک شهری با مجسمه‌های سرامیکی، از طریق برگزاری رقابت بین‌المللی سرامیک معاصر است.

شهرداری Nove به دنبال آثار مکان محور در مرکز تاریخی شهر Nove است تا با موزه عمومی حاضر این شهر ادغام شود.

هدف از طرح Terrae Novae اقدامی برای نشان دادن ارتباط میان هنر، صنایع دستی و طراحی است که دنیای شرکت‌ها، خلاقیت و میراث محلی را به‌ عنوان ابزاری برای ارج نهادن بر شهر و همچنین اهداف گردشگری به یکدیگر پیوند می دهد.

پروژه اجرا شده به منظور ساخت پارک سرامیک شهری و با هدف ترویج و ارتقای تاریخ فرهنگی و هنری Nove با موزه حاضر در مرکز تاریخی Nove ادغام می شود.

شهر Nove، سیصد سال در تولید سرامیک قدمت دارد؛ از اینرو در سراسر جهان به عنوان شهر سرامیک شناخته می شود؛ فعالیتی هنری که ثروت خود را مدیون ترکیبی از عوامل سیاسی، اقتصادی و محیطی است که به توسعه آن کمک کرده است.

شرکت در این رقابت برای علاقمندان از سراسر جهان آزاد و رایگان است.

جوایز:

به پروژه منتخب مبلغ 10000 یورو بعنوان پاداش تولید پروژه تعلق خواهد گرفت که با همکاری شرکت های سرامیکی منطقه Nove و Bassano اجرا خواهد شد.


آخرین مهلت ثبت نام: 15 ژوئن 2024 (26 خرداد 1403)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi