فراخوان طراحی ورودی پارک طبیعت Pape


پارک طبیعت Pape در لتونی، جهت طراحی ورودی خود فراخوانی را اعلام کرده است.
به گزارش گالری آنلاین، پارک طبیعت پاپ در منطقه جنوب غربی لتونی، پوشیده از گونه های منحصر به فرد گیاهی وحیوانی است، و با شکوه ترین طبیعت منطقه را دارد. این پارک علاوه بر اینکه هر ساله خانه ای برای حدود 50،000 پرنده مهاجر است، در حال حاضر در صدد آوردن چند گونه ی بزرگ گیاهخوار به این محل است.
مهمتر از همه نیز آوردن اسب های وحشی از مناطق کشاورزی است. وسعت پارک 51 هزار هکتار است و مرکز آن دریاچه قرار دارد، همچنین مسیر های پیاده روی به بازدید کنندگان اجازه میدهد با گونه های مختلف طبیعی پارک ارتباط بیشتری برقرار کنند.
رقابت طراحی ورودی پارک طبیعت دومین تجربه همکاری این مرکز با Pasaules Dabas Fonds است. طراح های ارسالی میبایست کاربردی، قابل اجرا و با قابلیت افزایش توجه و جذب مخاطب بیشتر برای پارک باشد.
ورودی باید شامل یک غرفه بلیط فروشی، محل انتظار و ایستادن بازدید کننده گان، یک تراس برای اعضای کمپ، و یک زمین بازی برای بچه ها باشد.
شرکت کنندگان توجه داشته باشند این رویداد یک اتفاق شاخته شده بین المللی است که یک نشان معتبر برای فرد برگزیده خواهد بود و طرح های برگزیده جهت ساخته شدن مورد توجه داوران قرار خواهد گرفت.
جوایز:
3 نفر برنده جایزه، 2 نفر برنده جایزه ویژه و 6 نفر برنده جایزه اثر قابل تقدیر انتخاب خواهند شد. در مجموع به مبلغ 6000 دلار برای برگزیدگان این رویداد در نظر گرفته شده است:
جایزه اول - 3000 دلار آمریکا
جایزه دوم - 1500 دلار آمریکا
جایزه سوم - 500 دلار
جایزه دانشجویان 500 دلار آمریکا
جایزه سبز - 500 دلار

مهلت ارسال درخواست: 15 دسامبر 2017 (24 آذر 96)
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi