فراخوان مسابقه طراحی پوستر هفتمین جشنواره مد و لباس فجر


به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی مد و لباس ایرانی، فراخوان طراحی پوستر هفتمین جشنواره مد و لباس فجر اعلام شده است.

شرایط و ضوابط شرکت در مسابقه :

۱. پست الکترونیک و تلفن همراه به عنوان ابزار اطلاع رسانی و پیگیری وضعیت درخواست ها، استفاده می شود. لذا در ثبت این اطلاعات دقت لازم را مبذول فرمایید.
۲. برای ثبت درخواست اشخاص حقیقی، لازم است تصویر پرسنلی، تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت ملی و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت آقایان با فرمت JPG یا GIF یا PNG و با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلوبایت به ازای هر تصویر را آماده داشته باشید.
۳. برای ثبت درخواست اشخاص حقوقی، لازم است تصویر پرسنلی، تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت ملی و تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت آقایان در مورد مدیر عامل با فرمت JPG یا GIF یا PNG و با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلوبایت به ازای هر تصویر را آماده داشته باشید. همچنین تصویر روزنامه رسمی تأسیس و آخرین تغییرات با فرمت JPG یا GIF یا PNG و با حداکثر حجم ۵۰۰ کیلوبایت و نیز اساسنامه یا شرکت نامه به صورت فایل PDF و با حجم حداکثر ۲ مگابایت لازم است.
۴. پس از طی مراحل ثبت درخواست، شماره پیگیری ۸ رقمی صادر شده و از طریق پست الکترونیک و پیامک ارسال خواهد شد. صدور مجدد شماره پیگیری امکان پذیر نیست و منوط به ثبت درخواست مجدد است. خواهشمند است در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید.
۵. پیگیری وضعیت درخواست از طریق همین سایت و به وسیله شماره ملی اشخاص حقیقی یا شناسه ملی اشخاص حقوقی و تلفن همراه ثبت شده و شماره پیگیری ۸ رقمی میسر است. علاوه بر آن هرگونه تغییر در وضعیت رسیدگی به درخواست به وسیله پست الکترونیک و پیامک اطلاع رسانی خواهد شد.
۶. در ثبت مشخصات درخواست دقت نمایید. پس از ثبت امکان ویرایش یا تغییر در اطلاعات وجود نخواهد داشت.
۷. تصویر آثار ارسالی را با فرمت JPG یا GIF یا PNG و با حداکثر حجم ۱۰ مگابایت به ازای هر تصویر، آماده داشته باشید. حداکثر آثار ارسالی به ازای هر شخص، ۳ اثر است.

در صورت نیاز به راهنمایی یا بروز هرگونه مشکل در ارتباط با ثبت اطلاعات با تلفن۶۶۷۲۲۳۱۲-۰۲۱ آقای علی پورتماس حاصل فرمایید.


ثبت نام و شرکت در فراخوان

logo-samandehi