فراخوان رقابت معماری RSA


انجمن هنری سلطنتی، فراخوان رقابت طراحی RSA را ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان اعلام کرده است.
به گزارش گالری آنلاین، این رویداد به دنبال استفاده از تفکر و مهارت های طراحی برای یافتن راه حل های الهام بخشی است که با مشکلات اجتماعی، زیست محیطی و اقتصادی در دنیای واقعی مواجه می شوند.
چالش هایی که داوطلبان در سال جاری به آن خواهند پرداخت شامل چگونگی ترویج رفاه بیشتر در محل کار ("کار خوب")، طراحی یک محصول، خدمات یا سیستم برای تشویق و / یا فعال کردن خواب بهتر ("مسائل خواب")، طراحی یک فضای آشپزخانه چند نسلی ("خوردن، به اشتراک گذاشتن، زندگی") و طراحی یا دوباره طراحی یک اسباب بازی مصرف کننده و بسته بندی محصول برای از بین بردن زباله ("بازی عادلانه").
"سوارا دیویس، مدیر جوایز طراحی دانشجویی RSA، گفت:" در بازار امروز، ممکن است شروع کار برای فارغ التحصیلان دشوار باشد. یکی از اهداف این برنامه حمایت و کمک به این افراد برای ورود به بازار کار است. و جایزه های که به آنها امکان میدهد تا ایده های خود را توسعه دهند. همانطور که از هنرمندان و معماران مشهور شنیده ایم در طول سالها فعالیتشان، برنده شدن در جایزه طراحی دانشجویی RSA علامت تعالی برای انها بوده، چیزی که در مراحل اولیه کار حرفه ای شما ارزشمند است. "

مهلت ارسال درخواست: 14 مارس 2018 (23 اسفند 96)
جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi