فراخوان مسابقه‌ی طراحی و نقاشی دیجیتال از واقعیت فراتربرو


سامسونگ از ایرانی‌های خلاق دعوت می‌کند تا در مسابقه‌ی بزرگ طراحی و نقاشی دیجیتال #فراتربرو شرکت کنند. این مسابقه دو مرحله‌ دارد. طرح‌ها‌ی برگزیده‌ی این رقابت در طرح بیلبوردهای شهری با عنوان هنرمند استفاده خواهد شد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی مسابقه، شرکت‌کنندگان باید با گرفتن یک عکس از شهر یا زندگی روزمره‌‌ی خود و نقاشی یا طراحی کردن (با ماهیت دیجیتال) بر روی عکس از واقعیت تصویر فراتر رفته و رویا، آرزو یا ایده‌آل‌های خود را به تصویر بکشند.

مسابقه در دو مرحله‌ی اصلی و یک مرحله‌ی فرعی برگزار می‌شود:

مرحله اصلی:

مرحله‌ی فراخوان و انتخاب ۲۰ برگزیده از بین آثار ارسالی به وبسایت

و مرحله‌ی اجرای دوباره‌ی آثار به وسیله‌‌ی Galaxy Note8 در روز مراسم تعیین شده که متعاقبا اعلام می گردد توسط ۲۰ برگزیده‌ی مرحله‌ی اول و انتخاب ۳ برگزیده‌ی اصلی

مرحله‌ی فرعی؛ رای مردمی ( مسابقه‌ی اینستاگرامی):

شرکت کنندگان می‌توانند پس از ثبت نام و ارسال فایل، اثر خود را بر روی صفحه‌ی اینستاگرام شخصی خود با هشتگ #فراتربرو به اشتراک گذارند. آثار به اشتراک گذاشته شده با این هشتگ پس از انتخاب اولیه در وبسایت مسابقه به نمایش گذاشته می‌شود و بازدیدکنندگان به هر اثر رای می‌دهند. در پایان مسابقه اثری که رای بیشتری در وبسایت بیاورد برنده‌ی یک دستگاه گوشی Galaxy Note8 می‌شود. حضور در این قسمت مسابقه برای تمامی شرکت‌کنندگان آزاد است و برنده‌های این بخش جدا از برندگان مسابقه‌ی اصلی اعلام می‌گردند. آثار شرکت‌ داده شده در این بخش می‌تواند با اثر ثبت شده در وبسایت یکی باشد.

جوایز:

هیات داوران از بین تمامی شرکت کنندگان بیست اثر را انتخاب می کنند. برگزیده ها به نشستی یک روزه دعوت خواهند شد؛ در آن جا آثار ارسالی خود را مجددا و این بار توسط Note8 طراحی خواهند کرد؛ (آموزش های مرتبط پیش از روز برگزاری از طرف سامسونگ ارایه خواهد شد). از بین آثار اجرا شده در مراسم داوری مجددی برای انتخاب سه اثر برتر صورت خواهد گرفت.

جوایز ارزنده نفرات برتر به شرح زیر است:

  • نفر اول : سفر به پاریس
  • نفر دوم : سفر به چین
  • نفر سوم : سفر به روسیه

از باقی آثار (۱۷ اثر برتر) با اهدای جوایز نفیس تقدیر به عمل خواهد آمد.

هیئت داوران:

استاد علی اکبر صادقی
استاد سیف الله صمدیان
استاد کامبیز درم بخش
استاد بزرگمهر حسین پور


جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به سایت فراخوانمراجعه نمایید.

logo-samandehi