فراخوان شرکت در رقابت عکاسی سیاه و سفید از کودکان در سال 2017


این رویداد چهارمین مسابقۀ بین‌المللی عکس سالانه است که به هنر عکاسی سیاه و سفید از کودکان اختصاص دارد.

به گزارش گالری آنلاین، این رقابت در 4 بخشِ پرتره، هنرهای زیبا، شیوۀ زندگی، و مستند و خیابانی برگزار می‌شود و جایزۀ برندۀ نهایی مبلغ 1000 یورو پول نقد خواهد بود.

در این رقابت، تمامی عکاسان حرفه‌ای و آماتور از هر کشوری در سراسر جهان با سبک‌های سنتی یا دیجیتال مجاز به شرکت در این رقابت هستند.

توجه داشته باشید که در هر دسته‌بندی شامل (پرتره، هنرهای زیبا، شیوۀ زندگی، و مستند و خیابانی) ، یک نفر به عنوان نفر اول انتخاب خواهد شد.

جوایز:

جایزۀ نفرات اول در هر دسته‌بندی: 1000 یورو پول نقد که پرداخت آن از طریق PayPal خواهد بود + پکیجی شامل 5 عدد فایل جهت ثبت نام برای استفاده در نیمه دوم مسابقه به ارزش 30 یورو.

جایزۀ نفرات دوم در هر دسته‌بندی: 50 یورو پول نقد که پرداخت آن از طریق PayPal خواهد بود + پکیجی شامل 3 عدد فایل جهت ثبت نام برای استفاده در نیمه دوم مسابقه به ارزش 20 یورو.

جایزۀ نفرات سوم در هر دسته‌بندی: 30 یورو پول نقد که پرداخت آن از طریق PayPal خواهد بود + یک عدد فایل جهت ثبت نام برای استفاده در نیمه دوم مسابقه به ارزش 10 یورو.

حق کپی رایت و حق استفاده:

حق کپی‌رایت برای عکس/عکس‌های عکاسان محفوظ است و امکان ندارد که CHILD PHOTO COMPETITION عکسی را برای فروش بگذارد.

همچنین، ثبت نام کنندگان موافقت می‌کنند که CHILD PHOTO COMPETITION اجازۀ استفاده از عکس‌های آنها برای اهداف تبلیغاتی در وب‌سایت‌، رسانه‌های اجتماعی و نشریات الکترونیکی خود را خواهد داشت.ضمنا در هر نشر، نام عکاس‌ها نیز به صورت فهرست‌وار لیست می‌شود.

شرکت کنندگان می‌دانند که ممکن است کارهایشان در مجلات و وبلاگ های شخص ثالث منتشر شود، صرفا به منظور ارتقاء کار، عکاس و رقابت عکس B & W CHILD PHOTO..

هزینه‌ها: هزینۀ ارسال یکعدد فایل 10 یورو (€ 10.00 ) ، یک پکیج شامل 3 عدد فایل 20 یورو (€ 20.00 )، یکپکیج شامل 5 عدد فایل 30 یورو (€ 30.00 ).

آخرین مهلت ثبت‌نام: 30 دسامبر 2017 (9 دی 96)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi