نمایشگاه حروف‌نگاری پوستر اسماء‌الحسنی فراخوان داد

پایگاه‌ اینترنتی طراحان مستقل ایران (تودی ‌پوسترز) یازدهمین نمایشگاه سالانه حروف‌نگاری پوستر اسماء‌الحسنی را برگزار می‌کند.

به گزارش ایسنا، شرایط شرکت در نمایشگاه اسماء‌الحسنی (۱۳۹۴ - رمضان ۱۴۳۶) به این شرح اعلام شده است:

۱. برای شرکت در نمایشگاه ضروری است طراحان ابتدا از طریق آنلاین در سایت نمایشگاه ثبت نام و سپس طی دو مرحله آثار خود را ارسال کنند. آن دسته از شرکت‌کنندگانی که برای نمایشگاه قبل در سایت ثبت نام کرده‌اند کافی است از منوی ورود وارد سیستم شوند و به پروفایل خود دسترسی پیدا کنند و در صورت لزوم اطلاعات‌شان را کامل یا تصحیح کنند.

۲. ارسال آثار در دو مرحله انجام می‌شود. ابتدا باید پوستر را در قطع ۷۰ ۱۰۰ سانتی‌متر به‌صورت عمودی با کیفیت ۱۵۰ دی پی آی CMYK طراحی کنید، سپس آن را به قطع ۹۲۴ ۶۶۰ پیکسل با کیفیت ۷۲دی پی آی، RGB / JPEG (فایل غیرفشرده – استاندارد) تغییر دهید و آن را به‌صورت آنلاین ارسال کنید. در صورتی‌ که پوستر شما به نمایشگاه راه یابد، از طریق ایمیل به شما اطلاع می‌دهیم تا برای ارسال پوستر در قطع اولیه (۷۰ ۱۰۰سانتی‌متر) اقدام کنید.

در هیچ‌یک از مراحل به هیچ‌وجه پوستر خود را به‌صورت CMYK ارسال نکنید. حتما پیش از ارسال آثار، از صحت فرمت‌ فایل و رزولوشن مطمئن شوید، زیرا در صورت صحیح نبودن توسط سیستم حذف خواهند شد.

۳. محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

۴. شرکت در نمایشگاه برای همه‌ی طراحان آزاد است و شامل مبلغی به عنوان هزینه‌ی ثبت‌ نام نمی‌شود.

۵. در طراحی پوسترها به هیچ‌وجه از لوگوی سایت تودی پوسترز یا هر نهاد و سازمانی دیگر استفاده نکنید، همین‌طور از درج عنوان، تاریخ نمایشگاه و … جدا اجتناب شود.

۶. قید عنوان برای هر اثر ضروری است. عنوان اثر همان نامی از اسماء‌الحسنی است که طراح پوستر خود را با آن ساخته است.

۷. در صورت نیاز، طراح می‌تواند روایات و احادیث مرتبط با موضوع اسماء‌الحسنی را (با نقل منبع) در پوسترهای خود درج کند. برای دسترسی به این نوع مطالب طراحان می‌توانند به منوی اسماء‌الحسنی در سایت نمایشگاه مراجعه کنند.

۸. سایت اینترنتی تودی پوسترز مجاز است آثاری را که به نمایشگاه راه می‌یابند، به هر شکل در فضای مجازی الکترونیکی یا در هر قالب دیگری از نشر مکتوب چاپ و منتشر کند یا به نمایش عمومی و خصوصی بگذارد. ثبت نام طراح و ارسال آثار به معنای قبول و تأیید این شرط است.

۹. در صورتی که اثر ارسالی مشابه یا کپی اثر دیگری باشد، در هر مرحله‌ای که این موضوع تشخیص داده شود، مجموع آثار آن طراح از نمایشگاه حذف می‌شود.

کاربران می‌توانند پرسش‌های خود را از طریق مکاتبه با سایت به نشانی www.todayposters.com و یا آدرس ایمیل info@todayposters.com مطرح کنند.

هیئت داوران:

کورش پارسانژاد، محمد خزایی، محمدرضا دوست محمدی، بیژن صیفوری و سیدحسن موسی‌زاده.

جوایز:

نفر اول: مبلغ 50 میلیون ریال و دیپلم افتخار

نفر دوم: مبلغ 30 میلیون ریال و دیپلم افتخار

نفر سوم: مبلغ 20 میلیون ریال و دیپلم افتخار

اهدای پنج تقدیرنامه و مبلغ 50 میلیون ریال به پنج طراح برگزیده نمایشگاه (هر هنرمند 10 میلیون ریال) که از سوی هیئت داوران به منظور تشویق انتخاب می‌شوند.

محل برگزاری این نمایشگاه گالری ممیز در خانه هنرمندان ایران است که از ۲۸ خرداد تا ۲۵ تیرماه ۱۳۹۴ برگزار می‌شود. افتتاحیه و اهدای جوایز نیز روز 28 خرداد در تالار استاد جلیل شهناز است. همچنین آخرین مهلت دریافت آثار ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴ در نظر گرفته شده است.

ارتباط دبیرخانه نمایشگاه با هنرمندان شرکت‌کننده فقط از طریق پست الکترونیک و ارسال پیامک به تلفن همراه است. بنابراین ذکر نشانی ایمیل معتبر و شماره تلفن همراه فعال برای شرکت‌کنندگان ضروری است. لینک صفحه‌ی ثبت نام و آپلود آثار نیز در چند روز آینده فعال خواهد شد.

logo-samandehi