فراخوان جلب مشارکت برای «جشنواره‌ی سیار» کانون معماری و شهر موزه‌ی هنرهای معاصر


کانون معماری و شهر موزه هنرهای معاصر تهران پس از نزدیک به سه سال فعالیت مداوم و برگزاری برنامه‌های مختلف، در نظر دارد با همکاری فعالین حوزه‌ی هنر، معماری و شهر، برنامه‌ای را تحت عنوان «جشنواره‌ی سیار» در شهرهای ایران برگزار نماید.
به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی موزه هنرهای معاصر تهران، نمایش فیلم‌های متعدد مرتبط با حوزه‌ی معماری و شهر به عنوان بخشی از فعالیت‌های کانون و استقبال کم‌نظیر علاقه‌مندان و همراهان، ما را بر آن داشت تا فرصت را مغتنم شمرده و در آستانه‌ی سومین سالگرد تأسیس کانون، بهانه‌ای برای تحقق آرزوی همیشگی‌مان که ایجاد پلی ارتباطی با مخاطبان و فعالان سایر شهرها و استان‌ها بود، فراهم آوریم.
ما در چارچوب جشنواره‌ی سیار امیدواریم بتوانیم در طول یک هفته و به‌صورت هماهنگ مجموعه‌ای از فیلم‌های منتخب نمایش‌داده‌شده در کانون را با همکاری همراهان و علاقه‌مندان در سایر شهرهای ایران بازپخش کنیم. به این امید که این امکان تازه هم فضایی برای تفکر، بحث و تبادل‌نظر را حول موضوعات درحاشیه‌مانده‌ی این حوزه فراهم آورد و هم محملی برای آشنایی با گروه‌های فعال در شهرهای دیگر و تحکیم همکاری‌های میسر آتی بسازد.

به همین منظور، از کلیه‌ی فعالان حوزه‌ی هنر، معماری و شهر دعوت می‌کنیم تا در صورت تمایل با تکمیل و ارسال فرم‌های زیر تا حداکثر 2 بهمن‌ماه 1396، آمادگی خود را برای همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای این جشنواره در شهرهای خود اعلام نمایند.
کانون با بررسی ویژگی‌ها و امکانات اجرایی گروه‌ها، نهایتاً شهرهای مورد نظر را انتخاب و پس از همفکری و هماهنگی با گروه‌های منتخب جشنواره سیار را طی ماه‌های آینده برگزار خواهد کرد.

لینک فرم آمادگی برای همکاری


logo-samandehi