فراخوان مسابقه معماری طراحی مرکز نوآوری DSGN در بالی، اندونزی


شبکه طراحی دانشجویی DSGN اولین رقابت بین المللی طراحی خود را اعلام کرده است.
به گزارش گالری آنلاین، در این رویداد برگزار کننده به دنبال طرح هایی در راستای توسعه مرکز نوآوری برای یک انجمن جامعه روستایی در بالی، اندونزی است. این محل به عنوان بخشی از اولین مجموعه کارگاه های طراحی بین المللی، که در اوایل سال 2019 آغاز به کار خواهد کرد، ساخته می شود. این مرکز پس از آن توسط جامعه محلی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
تیم های فردی یا چند رشته ای از دانش آموزان، فارغ التحصیلان و متخصصان می توانند در این رقابت های طراحی بین المللی شرکت کنند.
بالی جزیره‌ای است واقع در کشور اندونزی که از مراکز گردشگری مهم جهان به شمار می‌رود.
بالی جزیره خدایان، جزیره کوچکی از بزرگترین مجمع الجزایر جهان و بزرگترین کشور مسلمان جهان یعنی کشور اندونزی است. این جزیره دو اقیانوس آرام و اقیانوس هند را به هم پیوند داده است و در نتیجه این وصلت خود از آب و هوای بسیار متفاوتی برخوردارگردیده است و مثل بسیاری از جزایر دیگراندونزی ، دنیای مخصوص به خودش را دارد. دنیائی که نام این جزیره را در فهرست برترین مقاصد گردشگری جهان قرار داده است.
این جزیره جمعیتی بیش از سه میلیون نفر داشته که قریب به اتفاق ساکنان آن اهل اندونزی هستند اما در سالهای اخیر بدلیل رشد فراوان صنعت توریست بسیاری ازاسترالیا و اروپا هم به این جزیره مهاجرت نموده و در بالی کار و زندگی می کنند.
این جزیره که مساحتی بالغ بر ۵۶۲۰ کیلومتر مربع را پوشش داده است، از لحاظ آتش فشانی فعال بوده و خاک آن برای کشاورزی بسیار حاصلخیز است. اما سوگولی آتشفشانهای بالی کوه گودان آگانگ بوده که «مادر کوه »ها نامیده می شود. این کوه، آتشفشانی فعال بوده و ارتفاعی بیش از ۳۰۰۰ متر دارد.

مهلت ثبت نام: 27 فوریه 2018 (8 اسفند 96)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi