فراخوان دوسالانه موزه هنر Chianciano


دوسالانه موزه هنر Chianciano در توسکانی ایتالیا برگزار می شود.
به گزارش گالری آنلاین، آثار تمام هنرمندان منتخب دوسالانه در موزه هنر Chianciano و در نمایشگاه Chianciano در مرکز قرون وسطی از 11 تا 19 آگوست 2018 نمایش داده می شود.
رشته های هنری پذیرفته شده شامل آثار بر روی بوم، کار بر روی کاغذ، هنرهای کاربردی، هنر دیجیتال، عکاسی، مجسمه سازی و چیدمان است.
هر هنرمند میتواند، حداکثر دو اثر 150.150 سانتی متر در این رویداد به نمایش درآورد.

جایزه ها توسط چهار پانل بین المللی انتخاب و ارائه می شوند:
هیئت داوران دوسالانه
کنفدراسیون بین المللی هیئت داوران منتقدان هنر
آکادمی هنر و هنر هیئت منصفه انگلو ایتالیا
جایزه فارغ التحصیلان دانشگاه آکسفورد

آثار انتخاب شده باید از 1 ژوئیه تا 1 آگوست 2018 به موزه هنر Chianciano ارسال شود.
تا ماه اوت 2018 آثار هنرمند میتوانند توسط هنرمند تحویل شوند.
همه آثار باید پس از نمایشگاه بین 25 تا 31 اوت 2018 از موزه گرفته شود.
تمام هزینه های حمل و نقل به و از نمایشگاه توسط نماینده هنرمند یا هنرمند پرداخت می شود. این سازمان هیچ مسئولیتی در قبال خسارات ناشی از حمل و نقل را نمی پذیرد اما در طول برگزاری دوسالانه آثار بیمه هستند.
آثار منتخب در مجله Chelsea Life منشر خواهد شد، 70000 نسخه از مجله در لندن به صندوق های پستی خانه (لندن U.K.) به ارزش بیش از 3 میلیون پوند GBP توزیع می شود. همچنین نقد هنر حرفه ای در مورد کار شما توسط کنفدراسیون بین المللی منتقدان هنر انجام میشود.
هنرمندان در طول برگزاری برنامه ی دوسالانه میتوانند به ایتالیا بروند و از امکانات کتابخانه، کارگاه ها و ... این مرکز هنری بهره ببرند.
از هر هنرمند یک صفحه A4 همراه با تصویر اثرش در کاتالوگ چاپی و آنلاین درج میشود. این کاتالوگ توسط کنفدراسیون بین المللی منتقدان هنر تهیه خواهد شد که به هنرمندان یک جلد به صورت رایگان اهدا میشود. این کاتالوگ کنفرانس بین المللی منتقدان هنر آمازون فروشگاه فروخته خواهد شد.
هزینه شرکت در این برنامه 250 یورو است که در صورت عدم انتخاب اثر بازگرداننده میشود و در صورت انتخاب کار از €1,250 هزینه نمایشگاه کسر میشود.

جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi