فراخوان دومین نمایشگاه عکس‌های بازار


بعد از برگزاری نخستین دوره نمایشگاه عکس بازار همدان در نگارخانه حوزه هنری، دومین دوره از این نمایشگاه فراخوان داد.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری استان همدان گفت: بعد از برگزاری نخستین دوره نمایشگاه عکس بازار همدان در نگارخانه حوزه هنری، دومین دوره از این نمایشگاه فراخوان داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان همدان، سیدیونس اشرفی پور در این باره گفت: بازار در ایران به عنوان محلی با اهمیت بالای اقتصادی در زندگی روزمره مردم نقشی اساسی دارد و جدا از اهمیت اقتصادی آن به عنوان یکی از مهم‌ترین فضاها برای تعامل و ارتباط مردم با یکدیگر همواره نقشی اساسی در فرهنگ و اجتماع مردم داشته است.

وی ادامه داد: در پروژه گروهی عکس‌های بازار همدان سعی می‌شود تا نگاهی ریشه‌ای و تاریخ‌ساز در قالب عکاسی مستند به مردم، تجار و پیشه وران، فرهنگ جاری، معماری بازار و تغییرات شکل گرفته در دوران‌های مختلف در بازار شود تا هم سندی تصویری از مردمان این دوران برای آیندگان فراهم شده و هم نگاهی پژوهش گرایانه به تغییرات به شکل امروزی و برخی معضلات و مشکلات بازار داشته باشد.

اشرفی‌پور ادامه داد: صحنه‌هایی روزمره از زندگی این مردم که اغلب بی توجه از کنار آن عبور میکنیم در این نمایشگاه به تصویر کشیده خواهد شد و بخشی دیگر از آثار نیز به پرتره‌ی پیشه وران اختصاص خواهد یافت.

مسئول واحد هنرهای تجسمی حوزه هنری در پایان گفت: در این دوره از نمایشگاه به آثاری که به صنایع دستی همدان پرداخته باشند نگاه ویژه ای خواهد شد.

گفتنی است، افرادی که مایل به شرکت در این نمایشگاه عکس هستند آثار خود را با حجم کمتر از 2مگابایت به همراه اسم و شماره تماس به ایمیل این رویداد به آدرسHamedan.bazaar@gmail.com ارسال نمایند.

logo-samandehi