فراخوان رقابت طراحی تراکتور


موسسه Valtra میزبانی مسابقات بین المللی طراحی تراکتور 2018 خود را با موضوع: Valtra MPV2030 به عهده دارد و طراحان را به نمایش دادن دیدگاه خود برای تراکتور در سال 2030 دعوت می کند.
به گزارش گالری آنلاین، طراحان میتوانند به صورت انفردای و گروهی (با حد اکثر سه عضو) در این رویداد حضور یایند.
مبلغ کل جوایز سال 2018 به ارزش 14 هزار یورو است که از آن 10 هزار یورو برای برنده جایزه اول اختصاص یافته است. علاوه بر این، به رتبه های دوم و سوم جایزه اهدا خواهد شد. برندگان در نمایشگاه EIMA (نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی و باغبانی) در 7 نوامبر 2018 در بولونیا، ایتالیا اعلام خواهند شد.
به نقل از وب سایت رسمی مسابقه: ماشین آلات کشاورزی امروز بسیار تخصصی می شوند؛ تا جایکه یک تراکتور می تواند همه چیز را از کشت تا برداشت محصول انجام دهد. آیا طراحان میتوانند فناوری آینده را تصویر کنند، دوباره از ابتدا طراحی کنند و یک دستگاه واقعا چند منظوره را بساند؟ چه نوع از امکاناتی در آن ارائه می دهند؟
شما چگونه فکر می کنید؟ این ماشین ایده آل به نیازهای امروز و آینده رسیدگی می کند؟ چرا آن کارآمد تر از ماشین های خاص امروز است؟ چطور می توان از کشت ، پاشش و برداشت، یا این مراحل در آینده استفاده کرد؟ چگونه می توان آن را برای استفاده در تمام طول سال طراحی کرد، نه فقط چند هفته در سال؟
در آینده، به نظر می رسد کارهای ساده تر خودکار می شود، اگرچه هنوز کارهایی است که نیاز به تجربه ارزشمند یک اپراتور انسان دارند. چطور ماشین چند منظوره آینده را با توجه به این نکات پیش بینی می کنید؟ مردم چگونه از تکنولوژی استفاده می کنند؟ با نگاهی بزرگتر، میتواند اندیشید چطور دیجیتال سازی به ما کمک خواهد کرد و چگونه آینده زندگی کشاورزان را آسانتر می کند؟
طراحان، تولید کنندگان خودرو و شرکت ها دعوت شده اند تا وارد رقابت شوند.
شرکت Valtra در حال توسعه، تولید، بازار و خدمات تراکتورهای Valtra از دهه 1960 است. علاوه بر این طراحی صنعتی همواره برای بهبود شرایط کاری کارگران تراکتور و بهره وری مورد توجه بوده است.

شرکت در این رویداد رایگان است.

مهلت ثبت نام: 23 سپتامبر 2018 (1 مهر 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi