فراخوان گروه هنری ماتیگان

نمایشگاه هنری و مسابقه عکاسی، چاپ دستی، نقاشی دیجیتال، تصویرسازی دیجیتال و فتومونتاژ در شهر برلین آلمان به همراه هدیه طلایی

گروه هنری ماتیگان اقدام به برگزاری نمایشگاه عکاسی، چاپ دستی، نقاشی دیجیتال، تصویرسازی دیجیتال و فتومونتاژ در شهر برلین آلمان با موضوع آزاد نموده است. این نمایشگاه در شهریور ماه سال ۱۳۹۷ به مدت 7 روز در گالری ماتیگان با همکاری مرکز فرهنگی برلین برگزار خواهد شد.محل برگزاری نمایشگاه در فضایی بسیار زیبا و وسیع در مرکز شهر برلین، با امکانات نورپردازی مدرن خواهد بود. شایان ذکر است از آنجاییکه امکان حضور بسیاری از هنرمندان از سراسر دنیا در این نمایشگاه فراهم می‌گردد، لذا فرصتی استثنایی جهت معرفی آثار هنرمندان کوشای ایران زمین در کل جهان خواهد بود.

آخرین مهلت ارسال آثار جهت بررسی و انتخاب 10 مرداد ماه 1397می باشد.

قوانین و ضوابط

شرکت در این فراخوان رایگان است و لازم است هنرمندان آثار خود را مطابق ضوابط ذیل به آدرس ایمیل persianmatigan@gmail.com ارسال نمایند.در صورت نیاز میتوانید با شماره همراه 09101471897 مکاتبه نمایید.

1- تصاویر با فرمت jpgو با رزولوشن ۳۰۰

2- اطلاعات شناسنامه اثر شامل عنوان،اندازه، سال خلق اثرو موضوع آن

3- رزومه هنرمند شامل : نام ونام خانوادگی، آدرس وبند سایت در صورت وجود، تلفن همراه و ایمیل کلیه موارد مذکور در مجموع به صورت یک فایل پی دی اف از طریق ایمیل ارسال گردد (توجه شود که فقط آثار ارسال شده از طریق ایمیل توسط کارشناسان بررسی می گردد).

4- هر هنرمند میتواند تعداد 5 اثر ارسال کند که حداکثر سه اثر از وی پذیرفته میشود.

5- تکنیک خلق اثر آزاد می‌باشد

پس از بررسی آثار توسط کارشناسان گروه هنری ماتیگان، در صورت تایید و یا رد هیأت داوران، به هنرمندان از طریق ایمیل و تلگرام اطلاع رسانی می‌گردد.

موضوع

موضوع برای هنرمندان تمام رشته ها ی مذکور آزاد است.

هزینه شرکت در نمایشگاه

هزینه ورودی هر اثر جهت شركت در نمایشگاه، هزینه قاب و یا شاسی، چاپ اثر، تبلیغات، پوستر، پذیرایی و کاتالوگ، جمعا معادل ریالی ارز مصوب بانک مرکزی،95 یورو برای یک اثر، 170 یورو دو اثر و 230 یورو برای سه اثرمی باشد که معادل ریالی این مبلغ به شماره حساب بانک در ایران واریز می گردد.

آخرین مهلت واریز مبلغ ثبت نام و ارسال کارهای انتخاب شده به دفتر تهران تا تاریخ 20 مرداد ماه ۱۳۹۷ می باشد.

در صورت فروش هریک از آثار در نمایشگاه، مبلغ قیمت مصوب عینا و بدون هیچگونه کسوراتی به هنرمند بصورت ریالی پرداخت میگردد.

جایزه ویژه هنری

امکان شرکت رایگان در نمایشگاه، به یک نفر از برگزیدگان اعطا میگردد و بدین ترتیب اثر منتخب، به صورت رایگان در نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

هدایای طلایی

معرفی و امکان فروش آثار هنری راه یافته به نمایشگاه در 4 ابررسانه جهانی فروش در فروشگاه های بزرگ آن -لاین ماتیگان از طریق عقد قرارداد ۱ ساله با ماتیگان بصورت رایگان میسر می باشد.

اهدای گواهی شرکت در نمایشگاه و کاتالوگ نمایشگاه به زبان های آلمانی و انگلیسی.

تلفن دفتر برلین : +49 1 5207552807

ادرس دفتر برلین: Müggelseedamm,Berlin 12587

آدرس دفتر تهران: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، انتهای خیابان مالکی جنوبی، کوچه نظری، پلاک 15- واحد 1

تلفن: 02144966997- - 02144976595- 09101471897

آدرس ایمیل persianmatigan@gmail.com

کانال ماتیگان در ایران فقط مختص هنرمندان ایرانی

آخرین مهلت ارسال آثار: 10 مرداد 1397

@PersianMatigan

http://instagram.com/matigan_art

www.matigan.com

logo-samandehi