فراخوان جایزه بین المللی طراحی صندلی Yilan


اداره امور فرهنگی شهر Yilan تایوان و بنیاد فرهنگی و آموزشی Lanyang ، میزبانی مسابقه طراحی صندلی Yilan 2018 هستند.

به گزارش گالری آنلاین، این مسابقه به عنوان یک رویداد برای انتقال شور، هیجان و مهمان نوازی مردم Yilan و همچنین نمایش زیبایی طبیعی جنگل های کوهستان های این شهر است.

ایده اصلی این بوده است که از طراحی های نوآورانه به نحوی که به طبیعت و زندگی روزانه متصل شود، و همچنین منعکس کننده چشم انداز بلند مدت شهر Yilan به "رویا کودکان" و "شهر نوآوری" باشد، استقبال شود.

این رقابت همچنین تبدیل به اصل مهمی در صنعت فرهنگی و خلاق محلی شده است؛ یک صنعت طراحی محلی شامل مبلمان و اسباب بازی.

سه جایزه اصلی - طلا، نقره و برنز - و پنج جایزه قابل تقدیر، همراه با پنج جایزه افتخاری ، همراه با چندین جوایز ویژه در ماه نوامبر 2018 به منتخبین این رویداد اهدا خواهد شد. در مجموع 856،000 NT (بیش از 28،000 دلار) جایزه نقدی، همراه با گواهی ها برای افراد و تیم های شرکت کننده در نظر گرفته شده است.

موضوع برای سال 2018 مربوط به بیان ویژگی ها و ارزش های Yilan است، با تمرکز بر مفاهیم زیر:

- قدرت طراحی، به ارمغان آوردن شادی و تغییرات:

در مورد چگونگی حل مشکلات عملی و یا خوشبختی فیزیولوژیکی / روانشناختی و تغییرات در زندگی روزانه با طراحی فرم ها، رنگ ها یا خلاقیت در تعاملات و استفاده از آن.

- احترام و مراقبت از گروه های چند فرهنگی:

ساختمان "رویای کودکان" نه تنها برای کودکان بلکه برای نسل های آینده است که نسل بعدی ما با شادی می تواند زندگی کند. ارائه طرح هایی در مورد استفاده از عادت ها و موقعیت ها مورد نظر است، ما باید احترام و مراقبت از گروه های چند فرهنگی که شامل جنس های مختلف، محدوده سنی، اشتغال و افراد معلول است، بیان کنیم.

- پایداری و تعادل محیط زیست

آثار خود را با مواد طبیعی مانند چوب، کاغذ، پارچه، بامبو و چوب خیزران بسازید. علاوه بر این، در مورد مسائل پایدار در نقاط فرآیند تولید، مواد و کاربردهای بیشتری در مورد مسائل مربوط به پایداری فکر کنید.

طراحان میتوانند به صورت انفرادی و یا در گروه های حداکثر سه نفره در این رویداد شرکت کنند.

شرکت در این رویداد رایگان است.


آخرین مهلت ثبت نام: 23 آگوست 2018 (1 شهریور 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi