فراخوان «اولین کتاب سال تصویرگری دینی»


مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نظر دارد اولین «کتاب سال تصویرگری دینی» را در سال ۱۳۹۷ منتشر کند. بدین منظور فراخوانی را برای حضور علاقه‌مندان اعلام کرده است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، شاخص‌های محتوایی مد نظر برگزار کننده در ذیل تصویرگری دینی در این دوره از رویداد، موضوعاتی چون مفاهیم و منابع اسلامی و قرآنی و ادیان آسمانی، قصص پیامبران و سیره ائمه اطهار، مناسبات اسلامی و آیین‌های دینی (اعیاد، مناسک عاشورایی و اربعین حسینی)، سبک زندگی اسلامی و خانواده ایرانی، جهاد و شهادت و مقاومت اسلامی و حمایت از مظلومین جهان است.

مقررات و چگونگی ارسال آثار:
۱.داوطلبان شرکت در این رویداد هنری می‌بایست حداقل «5» و حداکثر «10» اثر تصویرسازی خود را با حداقل ضلع کوچک در عرض 20 سانتی‌متر به‌صورت CMYK و با کیفیت 300 DPI و با فرمت JPG از طریق ایمیل به نشانی imagebook97@gmail.com ارسال کنند.
۲. برای حفظ کیفیت فایل آثار می‌توانید در چند مرحله آثار را ارسال کنید.
۳.ضروری است فُرم شرکت در فراخوان توسط داوطلب پر شده و ضمیمۀ آثار شود.
۴. هر تصویرگر فقط می‌تواند آثار خود را برای این رویداد فرهنگی هنری ارسال کند؛ لذا چنانچه آثار توسط شخص دیگری ارسال شود در هر مرحله‌ای که این موضوع تشخیص داده شود مجموع آثار آن تصویرگر حذف خواهد شد.
۵. ارتباط تصویرگران با دبیرخانه تنها از طریق آدرس پست الکترونیک میسر است.
۶. آثار این دوره در شاخه‌های متنوعی همچون:
تصویرسازی برای طرح جلد و صفحات داخلی کتاب (با موضوعات تاریخی، رمان و ... در حیطه موضوعات کلی فراخوان)، تصویرسازی برای جلد نشریات یا صفحات داخلی مطبوعات چاپی و الکترونیک (اعم از تصویرسازی برای ستون‌هایی چون مقاله، شعر، سرکلیشه های نشریات یا صفحات رابط وب)، تصویرسازی برای پوستر و اینفوگرافیک (چاپی و الکترونیک)، تصویرسازی پرتره، تصویرسازی برای تابلوهای شهری، تصویرسازی پی‌نما (کمیک استریپ)، تصویرسازی برای سینما و انیمیشن و موشن گرافیک (در زیرشاخه های طراحی شخصیت، تصویرسازی زمینه، کانسپت، استوری بُرد)، تصویرسازی برای محصولات فرهنگی و قالب های کاربردی و متریال‌های خاص (هدایای فرهنگی، کارت پُستال، تمبر، تیشرت، پیکسل، دفاتر یادداشت و ...)
۷. ضروری است تصویرگرانی که در شاخه محصولات فرهنگی صاحب اثر هستند، علاوه بر فایل خالص اثر، تصویری از نمونه کاربردی و تولیدی مورد نظر را نیز ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار: تا پایان مردادماه 1397

logo-samandehi