فراخوان جایزه بین المللی عکاسی HIPA


جایزه بین المللی عکاسی Hamdan bin Mohammed bin Rashid Al Maktoum (HIPA) یک جایزه عکاسی بین المللی است که در دبی، امارات متحده عربی تاسیس شده است.
به گزارش گالری آنلاین، "امید" "موضوع اصلی مسابقه امسال است. دسته های دیگر عبارتند از: عمومی، نمونه کارها و عکاسی هوایی / ویدئو
جوایز
مجموع جایزه: 450،000 دلار آمریکا
جایزه بزرگ: 120،000 دلار
ثبت نام در این رویداد آنلاین و رایگان است.
شرکت کنندگان مجازند عکس های سیاه و سفید را در همه دسته ها به جز زیر مجموعه "عمومی - رنگ" ارسال کنند.
تصاویر ارسالی می بایست اورجینال، خام، با فرمت JPEG ، حداقل 5 مگابایت حجم ، طولانی ترین لبه باید حداقل 2000 پیکسل و کیفیت حداقل 300dpi باشد.
ارسال ویدیو برای این گروه باید توسط یک هواپیمای بدون سرنشین یا هر نوع هواپیمای خودکار انجام شود فیلم ها از هر پلت فرم هوایی نیز پذیرفته خواهند شد.
علاقه مندان به شرکت در این رویداد می بایست فرم آنلاین درخواست شامل اطلاعات شخصی، اطلاعات تماس، رزومه، آدرس وب سایت هنرمند و شبکه های اجتماعی و ... را تکمیل و ارسال نمایند.

گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.
علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.

مهلت ثبت نام: 31 اکتبر 2018 (9 آبان 97)
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi