فراخوان مسابقه طراحی دانشجویان RSA 2018/2019


جوایز طراحی دانشجویی RSA برنامه آموزشی و رقابت جهانی برای طراحان در حال ظهور است که از سال 1924 در حال اجرا است.

به گزارش گالری آنلاین، در این رویداد جوانان برای بیان مسائل اجتماعی، محیطی و زیست محیطی اطراف خود به زبان طراحی به چالش کشیده خواهند شد.

گروه هایی که در این رقابت در نظر گرفته شده شامل موارد زیر است:

اورژانس دایره ای - طراحی یک محصول، خدمات یا سیستم که از اصول طراحی دایره ای استفاده می کند تا مراقبت های اورژانسی را موثرتر کند.

طرح های بزرگ ایستگاه - طراحی یک راه برای تقویت ایستگاه قطار قدیمی و در رفت و آمد با استفاده از سازه های موجود و منابع خود.

شهروندان به عنوان یک شکل دهنده - طراحی یک محصول، خدمات یا سیستم که کیفیت و میزان مشارکت شهروندان در تصمیم گیری عمومی را بهبود می بخشد.

فراتر از میز آشپزخانه – طراحی یک محصول آشپزخانه فراگیر و یا راه حل که نیاز افراد را در سنین مختلف به پخت و پز را تبدیل به یک سرگرمی و راهی برای لذت بردن از زندگی با هم کند

تنها با هم تحلیلی از اینکه چگونه گروه های مختلف در جامعه تحت تأثیر تنهایی قرار می گیرند، یک راه برای کاهش تاثیر آن بر یک یا چند مورد از این موارد را ارائه دهید: سلامت جسمی، سلامت روانی یا دسترسی به خدمات.

گردهم آوردن سلامتی - طراحی یک محصول، سیستم یا خدماتی که از غذای پایدار و کشاورزی برای کمک به بهبود سلامت مردم استفاده کند.

اشکال پنهان - طراحی یک راه برای از بین بردن موانع فیزیکی، سازمانی و یا نگرشی که افراد با معلولیت یا اختلال پنهان می توانند در جامعه بوجود بیاورند تا آنها بتوانند زندگی خود را به طور کامل بگذرانند.

فرصت دادن- طراحی یک سیستم، سرویس یا کمپین برای تشویق یا فعال کردن والدین، کارفرمایان و یا جامعه به طور گسترده ای برای پذیرش اشتراک پدر و مادر.

زندگی و مرگ خوب - تصور و تولید یک انیمیشن برای روشن کردن محتوای که توضیح می دهد که چرا صحبت کردن در مورد بیماری و برنامه ریزی برای مرگ برای افرادی که تحت تاثیر شرایط جدی بهداشت و درمان هستند، مهم است

تصاویر متحرک- تصور و تولید یک انیمیشن همراه با یکی از فایل های صوتی انتخاب شده که ، انرژی و محتوای واضح را به نمایش در اورد.


هزینه ثبت نام:

برای کسانی که کار خود را قبل از 13 فوریه 2019 ارائه می دهند، هزینه ثبت نام در حساب کاربری کاهش می یابد.

پس از 13 فوریه 2019 و تا مهلت ارسال نهایی در 13 مارس 2019، هزینه ثبت نام 35 پوند است.


مهلت ثبت نام: 13 مارس 2019 (22 اسفند 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi