نخستین جشنواره عكس شیخ بهایی در اصفهان برگزار می شود

جشنواره و نمایشگاه عكس شیخ بهایی از 25 فروردین تا 10 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با هفته نكوداشت اصفهان در این شهر برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان، مدیر هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف ثبت تصویری اصفهان به عنوان شهری زنده و پویا هر ساله برپا خواهد شد.
محمدمهدی مغروری با بیان اینكه شركت در این جشنوراه حرفه ای برای تمام عكاسان، آزاد و رایگان است افزود: علاوه بر این، 20 عكاس معتبر كشوری نیز به انتخاب كمیته برگزاری، مهمان ویژه این جشنواره در اصفهان خواهند بود.
وی تصریح كرد: پس از انتخاب برگزیدگان از سوی كمیته داوران، در مجموع 200 میلیون ریال جوایز نقدی به برگزیدگان جشنواره عكس شیخ بهایی اهدا خواهد شد.
مدیر هنری سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان ادامه داد: آثار راه یافته به بخش رقابتی از سوم تا 10 اردیبهشت ماه همزمان با هفته انكوداشت اصفهان در موزه هنرهای معاصر اصفهان به نمایش عموم گذاشته می شود.
وی اظهاركرد: فراخوان و نحوه ثبت نام در جشنواره در روزهای آینده از طریق پایگاه اینترنتی سازمان فرهنگی تفریحی اعلام خواهد شد.
گفتنی است، این جشنواره به همت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان و حمایت ستاد نكوداشت هفته اصفهان و انجمن سینمای جوان اصفهان برپا شده است.

سایت : http://www.esfahanfarhang.ir

logo-samandehi