فراخوان مسابقه طراحی Urban Zoo Coworking


شرکت کنندگان در مسابقه باید ایده هایی برای طراحی داخلی زنجیره ای جدید از فضاهای coworking ارائه کنند که مکان اولیۀ آنها در قلب پایتخت Latvia یعنی شهر Riga قرار دارد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از سایت فراخوان، یکی از بزرگترین جاذبه های راه اندازی کسب و کار مخصوص خودتان فرار از محیط کاری شلوغ و جنگل مانند بیرون است و به شما این آزادی را می دهد که در هرجا و هر زمانی که بخواهید کار کنید. تکامل تدریجی بازار کار بیش از هر زمان دیگری این امکان را برای افراد فراهم کرده تا از راه دور کار کنند وبا لپ تاپشان در کافی شاپ های سراسر دنیا در جستجوی محیط کاری انعطاف پذیرتر باشند.

افرادی که دورکاری می کنند به سرعت در پی یافتن فضاهای کاری کارآمدتر یعنی فضاهای coworking برآمدند. فضاهای Coworking یک محیط حرفه ای اما آرام را فراهم می کنند؛ فضاهایی که برای همکاری با سایر افراد که افکار مشابهی دارند مناسب هستند و در عین حال کاملا مستقل و انعطاف پذیر هستند.
فضاهای طراحی شده برای Urban Zoo Coworking باید « خانه ای برای جانوران خلاق» به نظر برسند و شرکت کنندگان باید هویت داخلی این برند را بسازند هویتی که در مکان های بعدی هم بتوان آنها را به کار گرفت.

شرکت کنندگان می توانندیکی از دو layout مختلف را برای کار کردن انتخاب کنند اما مهم است که طرح ها قابلیت سازگاری و کاربرد در محل های مختلف را داشته باشند و برای هر دو نمونه layout مناسب باشند.

جوایز:

جایزه اول - 3000 دلار آمریکا
جایزه دوم - 1500 دلار آمریکا
جایزه سوم - 500 دلار
+ 6 نفر قابل تقدیر

ثبت نام زودرس: 6 نوامبر 2018- 7 دسامبر 2018 (15 آبان الی 16 آذر 97)
ثبت نام به موقع: 8 دسامبر 2018- 11 ژانویه 2019 (17 آذر الی 23 دی 97)
ثبت نام متاخرین: 12 ژانویه 2019- 8 فوریه 2019 (22 دی الی 19 بهمن 97)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi