فراخوان رقابت طراحی و معماری Buying


رقابت Buying با هدف ارائه طرح های نوآورانه در زمینه نشانه شناسی محصولات فروشگاه ها برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، از شرکت کنندگان خواسته شده است که پروژه های نوآورانه و غیر متعارف را در این زمینه ایجاد کنند، و این همان چیزی است که اساس مفهوم فروشگاه را مطرح می کند. به عنوان مثال، برنامه IKEA را که به کاربران امکان می دهد محصولات را در فضای خودشان قبل از خرید آنها ببینند، با استفاده از فناوری با هم ترکیب می کنند.
یا برنامه تلفن همراه ASOS، که در آن وقتی کاربران تصاویری که ظاهر آنها را دوست دارند انتخاب میکنند پیشنهاداتی را برای انتخاب سبک های مشابه دریافت می کنند.
در این زمینه، با تفکر انتقادی و نگرش خلاق، از شرکت کنندگان خواسته شده بیان کنند چگونه تجارب خرید را در آینده می توان اصلاح کرد، و به طور کلی، چگونه مفهوم فروشگاه به عنوان یک فضا با ویژگی های مادی و غیر مادی می تواند دوباره تعریف شود. از طراحان خواسته شده است که با ادغام نوآوری های برنامه نویسی قابل توجه و ابزار طراحی با ارزش آثار هنری ایجاد کنند.

پیشنهاد می تواند یک دستگاه، یک قطعه مبلمان، یک پروژه طراحی داخلی، یک غرفه، یک ساختمان یا طرح شهری باشد. مقیاس مداخله، ابعاد برنامه و موقعیت مکانی داده نشده است، و آنها می توانند توسط شرکت کنندگان تعیین شوند.

جوایز نقدی و غیرنقدی د این رویداد در نظر گفته شده است.

هزینه شرکت در این رویداد 30 تا 75 یورو است.

مهلت ثبت نام: 27 آوریل 2019 (7 اردیبهشت 98)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi