تمدید مهلت شرکت در مسابقه «سرزمین من»

مهلت شرکت و ارسال آثار کودکان و نوجوانان در مسابقه سراسری سرزمین من تمدید شد.

به گزارش بخش هنرهای تجسمی ایسنا، دبیرخانه‌ مسابقه عکاسی سرزمین من امکان شرکت در این مسابقه را تا پایان 31 فروردین‌ماه جاری تمدید کرد.

منیژه شعاعی - دبیر این مسابقه و سردبیر ماهنامه سروش کودکان - گفت: مسابقه عکاسی سرزمین من برای مقطع سنی 7 تا 11 سال برنامه‌ریزی شده است. زیبایی‌های کشور بدون تردید از منظر نگاه کودکان و نوجوانان می‌تواند با ظرافتی ساده و دیدنی ثبت شود. کیفیت محتوایی عکس‌هایی رسیده خود دلیلی بر این ادعا است که می‌توان به نگاه این عزیزان اعتماد وافری داشت.

او افزود: با اشاره به برنامه‌ریزی‌های داخلی و امکان در اختیار گذاشتن زمان برای مشارکت بیشتر کودکان و نوجوانان، آخرین مهلت ارسال عکس تا پایان فروردین‌ماه در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند با ارسال عکس‌هایی که با دوربین عکاسی و گوشی‌های تلفن همراه از موضوع‌هایی که به طبیعت و زیبایی‌های کشور ایران اشاره داشته باشد، در این مسابقه شرکت کنند.

پایگاه عکس چیلیک (www.Chiilick.com) حامی رسانه‌ای این مسابقه است و شرکت‌کنندگان می‌توانند گزارش داوری و عکس‌های منتخب را از طریق این رسانه دنبال کنند.

مسوولیت ارزیابی، بررسی و انتخاب عکس‌های ارسالی به این مسابقه برعهده‌ی محمد نوروزی، داریوش عسگری و مهدی سروری است.

گزارش نهایی داوران و همچنین عکس‌های منتخب مسابقه همزمان با چاپ در شماره خردادماه ماهنامه‌ی سروش، در پایگاه عکس چیلیک، منتشر و به نمایش گذاشته خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای دیدن متن فراخوان مسابقه عکاسی سرزمین من به نشانی پایگاه عکس چیلیک مراجعه کنند.

logo-samandehi