نمایشگاه «گالری مجازی» فرصتی برای عکاسان تئاتر در روزهای کرونایی

رئیس انجمن عکاسان خانه تئاتر، از برگزاری نخستین دوره نمایشگاه مجازی عکس تئاتر با عنوان «گالری مجازی» به منظور حمایت از عکاسان این عرصه خبر داد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از ایسنا، پریناز آل‌آقا ـ رئیس انجمن عکاسان خانه تئاتر ـ اعلام کرد: نمایشگاه «گالری مجازی» در راستای حمایت از اعضا انجمن عکاسان خانه تئاتر در برابر شرایط پیش آمده ناشی از شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و در صفحه اینستاگرام انجمن، از تاریخ ۲۷ فروردین ماه برگزار خواهد شد.

او افزود: با توجه به شرایط پیش آمده و مشکلات فراوان صنفی و معیشتی برای کلیه هنرمندان عرصه تئاتر، ما هم در انجمن عکاسان خانه تئاتر پیگیر مطالبات صنفی اعضا هستیم. یکی از طرح‌های اجرایی با همکاری سایر اعضای هیات مدیره انجمن، برپایی این گالری مجازی است، تا هم به پویایی اعضا در دوران قرنطینه کمک کرده باشیم و هم بتوانیم از ظرفیت‌های فضای مجازی برای پیشبرد امور صنفی بهره‌مند شویم.

فراخوان «گالری مجازی» اعضا انجمن عکاسان خانه تئاتر به صورت زیر است:

«دنیا این روزها برای تمام ساکنین‌اش عجیب شده، گویی طبیعت می‌خواهد درس عبرتی نشان انسان‌ها دهد.
ما این روزها تنها ماندن و به دور از هم بودن را تجربه می‌کنیم. تنهایی که به دائمی بودنش باور نداریم و امید به روزهای پرهیاهو در آینده بسته‌ایم.
حالا که به اجبار از هم دور مانده‌ایم، باید به فکر چاره‌ای بود که بیش از این تنها نمانیم.
در روزگاری که شرایط بسیار پیچیده و دشواری پیش‌روی خانواده بزرگ تئاتر کشور قرار گرفته است با انتشار فراخوان «گالری مجازی» سعی می‌کنیم با استفاده از امکانات فضای مجازی، هنرمان را در روزهای قرنطینه زنده و پایدار نگه داریم.
انجمن عکاسان خانه تئاتر با هدف حمایت از عکاسان تئاتر که در شرایط پیش آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا دچار مشکلات عدیده‌ایی شده‌اند، نخستین دوره نمایشگاه عکس تئاتر «گالری مجازی» را برگزار می‌کند.

شرایط نمایشگاه:
شرکت برای تمامی اعضای انجمن عکاسان آزاد است.
اعضا محترم می توانند آثار خود را (حداکثر ١٠ قطعه عکس) بدون محدودیت زمان عکاسی از نمایش‌ها، به ایمیل انجمن (itpforump@gmail.com)، ارسال نمایند.

عکس‌ها با رزلوشن ١٠٠Dpi و فرمت Jpg ارسال شود. (ابعاد مناسب قابل استفاده در اینستاگرام)
«گالری مجازی» در صفحه اینستاگرام انجمن عکاسان خانه تئاتر بر پا خواهد شد.

ارسال مشخصات عکس از جمله نام نمایش، کارگردان و سال اجرا برای هر عکس الزامی است.
اولویت جانمایی آثار در اینستاگرام انجمن عکاسان خانه تئاتر، با اعضایی است که زودتر اقدام نموده و آثارشان را ارسال کرده‌اند.

مهلت ارسال آثار از ۲۲ تا ۲۵ فروردین است.

گالری مجازی از ۲۷ فروردین ساعت ۲۰:۰۰ برگزار می‌شود.

پس از ارزیابی نهایی آثار توسط هیأت مدیره انجمن عکاسان از میان تمامی آثار ارسالی، سه نفر عکاس برگزیده و به ایشان جایزه و لوح ویژه اهدا خواهد شد.

logo-samandehi