بعد از COVID-19

فراخوان رقابت معماری HUMANKIND

پیشنهاد یک پروژه بصری که به احیای اقتصاد یک منطقه، شهر یا جامعه متأثر از شیوع COVID-19 کمک کند، موضوع رقابت HUMANKIND است.

به گزارش گالری آنلاین، تمام تمدن ما با یکی از چالش برانگیزترین دوران ما از زمان جنگ جهانی دوم روبرو است. نتایج ناشی از شیوع COVID-19 هنوز غیرقابل تصور و غیرقابل پیش بینی است، اما ما در حال حاضر اثرات شدیدی را احساس می کنیم. ریچارد کوزول رایت، مدیر UNCTAD ، تأثیر اقتصادی را در حدود 1 تریلیون دلار برای اقتصاد جهانی تخمین می زند و انتظار بدترین سناریو از سقوط مالی در سال 2008 را دارد.

ایجاد ایده های بصری در هماهنگی کاملی از معماری، اقتصاد و محیط زیست، هدف از این رقابت است.

طرح های پیشنهادی می توانند بصورت جداگانه یا توسط تیمها (حداکثر 4 عضو تیم) تهیه شوند. طرح ها می توانند از هر برنامه، در هر مقیاس و در هر سایتی باشند. شرکت کنندگان در آزمایش و کشف موضوع آزاد هستند. هچنین مفهوم معماری به فعال سازی مجدد اقتصاد از منطقه، شهر یا جامعه خاص کمک می کند.

این پیشنهاد یک یا چند راه حل برای مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع COVID-19 به عنوان مثال، ایجاد شغل، مسکن، فعال سازی مجدد برای بخش هایی مانند گردشگری ، فرهنگی یا ورزشی، پشتیبانی از مشاغل محلی و کارآفرینان، راه حلهای کلان برای فضاهای عمومی و غیره ایجاد کند.

جوایز:

جایزه اول - 1.500 پوند

جایزه 2 - 600 پوند

جایزه سوم - 400 پوند

مهلت ثبت نام:

ثبت نام زودهنگام: 19 می 2020

ثبت نام به موقع: 21 آگوست 2020

ثبت نام متاخرین: 21 آگوست 2020 (31 مرداد 99)

اعلام برندگان: 3 سپتامبر 2020

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi