فراخوان رقابت طرح های جایگزین برای شهرها در قرنطینه

با تغییر شکل زندگی در دوران قرنطینه چگونه می توانیم دیدگاه های الهام بخش جدید ایجاد کنیم تا بحث در مورد الگوهای جایگزین زندگی شهری ایجاد شود؟ این سوال موضوع رقابت Healing با دعوت از تمام افراد خلاق برای شرکت در این رقابت است.

به گزارش گالری آنلاین، رقابت Healing به دنبال طرح های تصویری از شهر هایی است که باید جایگزین شهرهای امروزی در قرنطینه بشوند. در این رقابت از شما خواسته شده است تا از طریق انواع مختلفی از مفاهیم و ایده های طراحی خلاق در سه طرح، با مقیاس و سایت یا برنامه آزاد ، زندگی شهری را مجددا تصور کنید.

این رویداد به دو نفر برتر هر کدام 1000 یورو جایزه اهدا میکند.

طرح های جایگزین برای شهرهای قرنطینه بخشی از سری جدید مسابقات "انجمن همه گیر" است که به میزبانی Non-Architecture برگزار می شود.

در سایت این رقابت نقل شده است:

جهان ما به سرعت در حال تغییر است، در حالی که با چالش های متعددی روبرو هستیم. در این زمینه، طراحی می تواند نقش بسزایی ایفا کند. چگونه جهان را تصور می کنیم؟ چه طیف وسیعی از امکانات را هنوز کشف نکرده ایم؟

از نظر تاریخی شهرها به عنوان ایده اصلی، تجارت، فرهنگ، علم، بهره وری، پیوندهای اجتماعی و موارد دیگر بوده اند. در حالی که هسته اصلی توسعه جهانی شهر ها هستند، آنها با چالش های قابل توجهی روبرو شده اند، مانند کمبود منابع، تغییرات آب و هوایی، بلایای طبیعی، سلامت، از بین رفتن اکوسیستم، اپیدمی، آموزش، جرم و فقر

انتظار می رود نقش اصلی شهرها در تمدن بشری اهمیت بیشتری کسب کند، زیرا سازمان ملل پیش بینی می کند تا سال 2050 دو سوم جمعیت جهان در مناطق شهری زندگی می کنند. ما به عنوان طراحان در تصویرسازی زندگی شهری چه نقشی می توانیم بازی کنیم؟ چگونه می توانیم دیدگاه های الهام بخش جدیدی ایجاد کنیم تا بحث در مورد الگوهای جایگزین زندگی شهری ایجاد شود؟

طرح های جایگزین برای مسابقات شهرهای قرنطینه با هدف پاسخ دادن به این سؤالات با تمرکز ویژه بر وضعیت اضطراری فعلی مربوط به شیوع COVID-19 است.

هزینه ثبت نام:

دوره ثبت نام ویژه: 30 یورو/ 1 - 17 مه 2020

دوره ثبت نام اولیه: 55 یورو/ 18 مه - 14 ژوئن ، 2020

دوره ثبت نام منظم: 70 یورو/ 15 ژوئن - 18 ژوئیه ، 2020

دوره ثبت نام دیرهنگام: 85 یورو/ 19 ژوئیه - 16 آگوست ، 2020

آخرین لحظه: 100 یورو/ 17 - 22 اوت 2020

مهلت ثبت نام: 22 آگوست 2020 (1 شهریور 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi