فراخوان مسابقه معماری استفاده مجدد تطبیقی

با یک ساختمان قدیمی و خالی چه کار خواهید کرد؟ آیا آن را رها می کنید، یا می توانید آن را به فضای جدیدی تبدیل کنید؟ شهرهای سراسر دنیا با این چالش در حال مبارزه هستند. این سؤال پیش می آید که معماری در مورد آن چه کاری می تواند انجام دهد؟

به گزارش گالری آنلاین، DesignClass علاقه مند به پاسخگویی به چالش های زندگی از طریق باز طراحی ساختمان های قدیمی است.

در سایت این فراخوان نقل شده است که، ما فکر نمی کنیم طراحی خوب منحصر به ساختمانهای کاملاً جدید باشد که در نقاط خالی ایجاد شده اند. به معنای واقعی کلمه میلیون ها ساختمان در سراسر جهان وجود دارد، در میلیون ها اجتماع که می توانند با روشی زیبا با هدف جدید سازگار شوند.

شما می توانید آن بینشگر باشید. شما توانایی تأثیرگذاری بر جوامع را دارید.این ما را به مسابقه طراحی معماری Adaptive Reuse می رساند.

این چالش شماست ، از یک ساختمان موجود و استفاده نشده استفاده کنید و آن را به یک قطعه زیبا از معماری منتقل کنید که بر جامعه شما تأثیر مثبت می گذارد. برای نشان دادن طراحی خود، 5 تصویر و توضیحی مکتوب برای استدلال و روند خود ارائه دهید. توضیحات طراحی، کمتر از 500 کلمه، به زبان انگلیسی باشد.

اولین قدم پیدا کردن یک ساختمان در جامعه است که می خواهید مجدداً تعریف کنید. به یاد داشته باشید، این بیشتر از بازسازی و تعویض رنگ ها است، نکته این است که مکانی را شناسایی کنید که از طریق طراحی شما می تواند شانس دوم در زندگی داشته باشد.

بعد، به این فکر کنید و تحلیل کنید که چه نوع طرحی در آن ساختمان به شما کمک می کند. آیا شما در حال تبدیل شدن به یک کارخانه قدیمی به لوازمی شهری هستید؟ شاید شما یک مرکز خرید قدیمی را به یک ساختمان اداری براق تبدیل کنید؟ امکانات بی پایان است.

پس از تصمیم گیری، از یک قطعه شگفت انگیز معماری استفاده مجدد سازگار ایجاد کنید که استعداد شما و فرصتی بی نظیر برای استفاده از ساختمان مورد نظر را نشان می دهد.

جایزه بزرگ: 1000 دلار

مهلت ارسال: 5 اکتبر 2020 (14 مهر 99)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi