فراخوان رقابت معماری واکنش گرا Laka

تعامل پویا با محیط اجتماعی و طبیعی هدف رقابت موسسه Laka با موضوع "معماری واکنش گر" برای سال 2021 است.

به گزارش گالری آنلاین، سه اثر برنده (جوایز اصلی) در هر مرحله نامزد دریافت Design that Educates Awards (در گروه طراحی واکنش گرا) شده و در وب سایت Laka به نمایش گذاشته خواهند شد. همچنین در کانال های رسانه های اجتماعی Design that Educates Awards معرفی و از آن ها دعوت می شود تا در جلسه آنلاین با سردبیران Laka Perspectives طرح های خود را ارائه و معرفی کنند. برندگان جوایز اصلی و تقدیرنامه، گواهی و بنرهای تبلیغات آنلاین را دریافت خواهند کرد.

تمرکز اصلی رقابت Laka بر روی راهکارهایی است که در نتیجه پروسه ای از تغییرات و تعدیلات ایجاد شده باشد. پروژه های برنده در دوره های پیشین اغلب از رشته هایی چون رباتیک، مکانیک، ساخت و ساز دیجیتال، طراحی بیو دیزاین (طراحی بر اساس طبیعت و الگوهای زیست شناختی) و فرآیند ساخت زیستی، طراحی محاسباتی، علوم مواد، معماری بیولوژیک، علوم اجتماعی، طراحی صنعتی، انیمیشن و غیره بهره برده اند.

شرکت کنندگان در انتخاب مکان، مقیاس، اندازه و برنامه پروژه آزاد بوده و به آن ها توصیه می کنیم تا به دنبال راهکارهای میان رشته ای باشند. همچنین شرکت کنندگان در ارسال چند پروژه مجاز بوده و محدودیتی در تعداد شرکت کنندگان هر تیم وجود ندارد. شرکت در مسابقه بصورت انفرادی ممانعتی ندارد و به تیم های فعال در چند رشته پیشنهاد می کنیم تا در این رقابت شرکت کنند.

ثبت نام کنندگان براساس معیارهای زیر ارزیابی می شوند:

1. ایده و اجرای کلی

2. قابلیت واکنش به تغییرات اجتماعی، اقتصادی یا محیطی

3. سطح مشارکت اجتماعی و محیطی طرح

4. ارتباط با بافت اجتماعی، طبیعی و ساخته شده مشخص

5. سطح انعطاف پذیری و سازگاری طرح

6. استفاده خلاق از فناوری و سیستم های پایدار

7. میزان خودکفایی طرح

میزبان مسابقات Laka: موسسه غیرانتفاعی بنیاد Laka.

هزینه ثبت نام: 75 دلار برای دانشجویان و 125 دلار برای شرکت کنندگان حرفه ای

مهلت ثبت نام: 15 اکتبر 2020 (24 مهر 99)

اعلام نتایج: 1 نوامبر 2020

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi