رقابت بین المللی طنز "Animate Europe"

"آغازی دوباره- خیابان های اروپا" موضوع پنجمین دوره از رقابت بین المللی Animate Europe با هدف ایجاد راهکار برای ایجاد تحول در اروپا برگزار میشود.

به گزارش گالری آنلاین، برگزاری این مسابقه را بنیاد Friedrich Naumann Foundation for Freedom بر عهده دارد.

این موسسه هنرمندان گرافیست را به چالش دعوت می کند. اروپا در حال حاضر باید در جستجوی راهی برای خروج از معضلات بی سابقه خود است. نه تنها به معضل بیماری کووید-19 که به معضلاتی چون پوپولیسم یا اروپا گریزی برخورده است.

پنجمین دوره از رقابت بین المللی Animate Europe از شما می دعوت می کند تا راهکارهای خود را برای ایجاد تحولی در اروپا ارائه دهید.

"آغازی دوباره" ما را به جایی می برد که همه چیز از آنجا شروع می شود، یعنی جامعه. در این رویداد بر روی شهروندان اروپایی، واقعیت ها و اولویت های آن ها تمرکز میشود. به چیزهایی که بدان عشق می ورزند و چیزهایی که از آن نفرت دارند. بزرگترین ترس ها و امیدهایشان.

و آنها را در جایی که واقعاً هستند، یعنی در خیابان ها ی اروپا بررسی میکند: خیابان ها مکانی برای تعامل اجتماعی است. مکانی که بحث ها و گفتگوها و ایده هایی برای ایجاد تغییر شکل می گیرند، جایی که مشارکت واقعی در آن اتفاق می افتد. به کدام خیابان ها نگاه می اندازید؟ شبکه ای از پله های بی پایان و بزرگراهی به سوی آینده؟ جاده روستایی بی سرو صدا و کسالت آور؟ پس کوچه های ترسناک؟ جاده ها در کجا به پایان رسیده و از کجا دوباره آغاز می شوند؟ ..... تمام این ها به تصمیم و انتخاب خودتان بستگی دارد.

جهت شرکت در این مسابقه باید 3 موضوع طنز تک صفحه ای (داستان های کوتاه گرافیکی) ارائه دهید.

هر طنز باید داستان گرافیکی مستقل و جداگانه ای را در یک صفحه نمایش دهد.

طنزهای ارسالی باید به زبان انگلیسی باشد.

رقابت در دو مرحله برگزار می شود.

جوایز:

• مرحله اول: هر یک از برندگان نهایی 1000 یورو دریافت خواهند کرد.

• مرحله دوم: برنده نهایی 1000 یورو دریافت خواهد کرد.

شرکت در این مسابقه برای همه آزاد است.

شرکت در مسابقه رایگان است.

مهلت ثبت نام: 6 دسامبر 2020 (16 آذر 1399)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi