فراخوان رقابت طراحی برند و ارتباطات 2021 Red Dot Award

تغییر بعنوان یک فرصت، موضوع رقابت Red Dot در سال 2021 در حوزه طراحی برند و ارتباطات است.

به گزارش گالری آنلاین، رقابت های طراحی برند و ارتباطات Red Dot Award در سال 2021 از شما دعوت می کند تا با طرح های و ایده های خلاقانه در این رقابت شرکت کنید.

برندگان این مسابقه از حق استفاده انحصاری از لیبل Red Dot بهره مند خواهند شد که توانایی و قدرت طراحی آنها را به صورت برجسته بیان می کند. علاوه بر این، طرح های برنده در کانال های دیجیتال، سالنامه و موزه های Red Dot در معرض دید مخاطبان گسترده ای قرار خواهد گرفت.

شعار این دوره از رقابت ها "تغییر بعنوان یک فرصت" است. سالی که سپری شد به ما آموخت که دوران بحران با تغییرات اساسی پیوند خورده است که در زندگی همه ما تأثیر می گذارد. با این حال، هدف از این چالش این است که با تفکری خلاق و خارج از چارچوب و با بررسی وضعیت موجود، از این دوره آشفته استفاده بهینه کنیم. این رویکرد به ویژه در حوزه خلاقیت، می تواند با سرعت هر چه تمام تر منجر به خلق پروژه های بی نظیری شود که سهم ارزشمندی در رشد و توسعه بیشتر دارند. به عنوان مثال برای بهینه سازی و ارتقای فرآیندها، ارتباطات و تعامل تکنولوژی ها بکار گرفته شده و مجدداً هدف گذاری و ساماندهی می شوند.

راهکارهای دیجیتال مرتبط با این موضوعات را می توانید تحت گروه جدیدی با عنوان “Digital Solutions” (راهکارهای دیجیتال) ارسال نمایید. علاوه بر این، 17 گروه دوره های قبل نیز از تبلیغات و تایپوگرافی گرفته تا طراحی صدا، به قوت خود باقیست که شرکت کنندگان می توانند پروژه های خود در زمینه طراحی ارتباطات را تحت این گروه ها ارسال کنند.

این ایده که تغییر می تواند زمینه ساز فرصت ها باشد، در مورد برندها نیز صادق است. برندی که توسعه پیدا می کند و به نیازهای پیوسته در حال تغییر مشتری پاسخ می دهد، به یکی از عوامل اصلی موفقیت آن شرکت دست یافته است. شما می توانید از 37 حوزه مختلف از صنعت خودرو و صنعت خرده فروشی و فروشگاه داری گرفته تا تکنولوژی و مخابرات برند مورد نظر خود را انتخاب کنید.

شرکت در رقابت طراحی برند و ارتباطات 2021 Red Dot Award برای آژانس ها، طراحان و شرکت ها از سراسر جهان آزاد است.


هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام در بخش طراحی ارتباطات:

ثبت نام زود هنگام: 195 یورو

ثبت نام به موقع: 245 یورو

ثبت نام متاخرین: 315 یورو

هزینه ثبت نام در بخش برند

ثبت نام زود هنگام: 400 یورو

ثبت نام به موقع: 500 یورو

ثبت نام متاخرین: 600 یورو


مهلت ثبت نام:

ثبت نام زود هنگام: 22 مارس - 20 آوریل 2021 (2 فروردین - 31 فروردین 1400)

ثبت نام به موقع: 21 آوریل - 8 ژوئن 2021 (31 اردیبهشت - 18 خرداد 1400)

ثبت نام متاخرین: 9 ژوئن - 25 ژوئن 2021 (19 خرداد - 4 تیر 1400)


اعلام نتایج: 12 نوامبر 2021 (21 آبان 1400)

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi