فراخوان کارگاه سه روزه(رایگان) طراحی برای پوشش

فراخوان دومین ورکشاپ "نقشِ سِرشک" با حضور محمد اردلانی منتشر شد.

این کارگاه سه روزه با هدف تولید آثار خلاقانه گرافیک، تصویرسازی و تایپوگرافی برای استفاده در پوشاک به همت کارگروه ساماندهی مُد و لباس کشور در تهران برگزار خواهد شد.

این کارگاه از ۹ تا ۱۲ تیرماه از ساعت ۹ تا ۱۷ به دو صورت حضوری و آنلاین زیر نظر محمد اردلانی در فرهنگستان هنر برگزار خواهد شد.

هنرمندان برای حضور رایگان در این کارگاه عملی، باید پنج نمونه از آثار طراحی پارچه، گرافیک، تصویرسازی و تایپوگرافی خود (با هر موضوعی، صرفا جهت احراز توانایی هنری) در سایز ۱۰۰۰ پیکسل با فرمت JPG، به همراه بیوگرافی و اطلاعات تماس، تا تاریخ ۷ تیر ماه به پست الکترونیک کارگاه به نشانی karkhanejat@gmail.com ارسال فرمایند.

با توجه به فضای کارگاه، ۱۰ نفر از متقاضیان به صورت حضوری(با رعایت پروتکل های بهداشتی) و ۱۰ نفر به صورت آنلاین، در این کارگاه پذیرفته خواهند شد که همراه داشتن لپ‌تاپ برایشان الزامی است.

آثار برتر طراحی شده در این کارگاه، ضمن انتشار روی پارچه، لباس، کیف و حضور در ششمین نمایشگاه بزرگ لباس عاشورایی، برای نیازهای بصری برگزارکننده در قالب کتاب، بیلبورد، پوستر، موشن گرافیک، کارت، بروشور، لباس، شبکه های اجتماعی و … با حفظ امضای طراح، استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است در کارنامه محمد اردلانی عناوین بسیاری نظیرِ کسب نشان ارتقاء دهنده ی کیفیت آثار فرهنگی کشور، برگزیده نخستین جشنواره تجسمی تهران، برگزیده ی جشنواره ملی جوان ایرانی، تقدیر شده در جشنواره فجر، نامزد دریافت نشان جوان تجسمی کشور، برگزیده نسل پنجم طراحان گرافیک ایران و...، دبیر و داوری در جشنواره ها و مسابقات ملی و بین المللی، دارای اثر در مجموعه هایی چون موزه لاهتی فنلاند، گالری هنر هلسینکی، موزه های داخلی و ... طراحی انواع پوشاک برای برند های مختلف، طراحی هویت بصری رویداد های مهم فرهنگی-هنری، علمی، صنعتی و تجاری در کشور، حضور و تقدیر شده در ده ها رویداد مهم در کشورهای ایران، اسپانیا، مجارستان، یونان، اوکراین، چین، ایتالیا، آمریکا، کره جنوبی، فرانسه، مکزیک، اتریش، ترکیه، هلند، فنلاند، لهستان و ... همچنین آموزش و سرپرستی کارگاه های عملی (ورکشاپ) بسیاری نیز در مراکز دانشگاهی، فرهنگی و هنری مختلف بر عهده داشته است.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی ۰۹۳۸۵۱۶۷۳۷۴ تماس حاصل فرمایند.

logo-samandehi