فراخوان رقابت تایپوگرافی هنرهای ارتباطات 2022

جایزه نشان برتری (Award of Excellence) و همچنین تقدیر نامه (award certificates) همراه با معرفی هنرمند و انتشار اثر از جمله جوایز رقابت تایپوگرافی هنرهای ارتباطات است.

به گزارش گالری آنلاین، مجله هنر های ارتباطات (Communication Arts) آماده دریافت آثار هنرمندان جهت شرکت در رقابت تایپوگرافی سال 2022 است. کلیه آثاری که در یک سال گذشته تولید شده باشد قابل قبول است.

این رقابت با رای هیئت داوران از بهترین تایپوگرافی استفاده شده به عنوان عنصر اولیه بصری در طراحی و تبلیغات و همچنین طرح های جدید تایپ فیس، کالیگرافی و خط تحریری قدردانی می کند. پروژه های تایپو گرافی که برای اولین بار از سپتامبر 2020 تا سپتامبر 2021 (نیمه شهریور 1399 تا نیمه شهریور 1400) منتشر و یا تولید شده باشد واجد شرایط شرکت در این رقابت هستند.

آثار منتخب توسط هیئت داوران متشکل از متخصصان برجسته طراحی، در نسخه چاپی و دیجیتالی نشریه Communication Arts Typography Annual و هم چنین در سایت برگزارکننده commarts.com منتشر خواهد شد.

به برندگان این دوره از رقابت ها جایزه نشان برتری (Award of Excellence) و همچنین تقدیر نامه (award certificates) اعطا خواهد شد.

هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام به گروهی که در آن شرکت می کنید بستگی دارد و از 40 دلار شروع می شود.

دانشجویان از تخفیف قابل توجهی برخوردار خواهند بود.

آثار ارسالی پس از 10 سپتامبر 2021 (19 شهریور) مشمول 10 دلار هزینه دیرکرد خواهند شد.

برای اطلاع از هزینه ها به فایل PDF مربوطه در سایت فراخوان مراجعه نمایید.

https://www.commarts.com/content/files/competitions/Typography2022_Categories.pdf

• این رقابت در گروه های زیر برگزار می شود:

• تبلیغات: تبلیغات چاپی، پوسترهای تبلیغاتی، ایمیل مستقیم و ...

• بروشور: گزارش سالانه، بروشور، کاتالوگ، اوراق اداری شرکت ها و ...

• پوسترها: کنسرت، نمایشگاه، تئاتر، گالری و ....

• مناسبتی: دعوت نامه، اطلاعیه، کارت تبریک و .....

• بسته بندی: برچسب، ساک خرید، بسته بندی صوتی /تصویری /نرم افزاری و ...

• کتابها: جلد و کتاب کامل

• نشریات دوره ای: مجلات، روزنامه و ...

• رسانه های دیجیتال: وب سایت ها، وبلاگ ها، برنامه های تلفن همراه و ...

• محیطی: ساینیج (تابلوهای اطلاع رسانی)، گرافیک محیطی، گرافیک موزه/ نمایشگاه …

• هویت: لوگوها/ علائم تجاری، اسناد اداری، وثیقه و غیره

• موشن: عناوین فیلم/ شبکه/ برنامه، تبلیغات تلویزیونی، وب ویدئو، انیمیشن و ...

• طراحی تایپ فیس: حروف و مجموعه حروف قابل دسترس در بازار

• خوشنویسی/ خط تحریری: حروف دست نویس برای اهداف تجاری

• متفرقه: پوشاک، محصولات برای فروش و ...

• منتشر نشده: کارهای آزمایشی/ شخصی منتشر نشده

• پروژه دانشجویی

فایل های ارسالی آثار باید دارای ویژگی های زیر باشند:

تصاویر دیجیتال: فرمت JPEG یا JPG، فرمت رنگی RGB، حجم حداکثر ۲ مگابایت

فایل های ویدیویی: فرمت های MOV، MP4، MPG یا MPEG ، حجم حداکثر ۵۰۰ مگابایت


مهلت ثبت نام: 24 سپتامبر 2021 (2 مهر 1400)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi