فراخوان رقابت طراحی Design Educates Awards 2022

موسسه Laka جهت معرفی بهترین ایده‌های آموزشی و اجراهای معماری و طراحی، آماده دریافت آثار برای مسابقه Design Educates Awards (DEAwards) 2022 است.

به گزارش گالری آنلاین، طرح به تنهایی می تواند جنبه آموزشی و حاوی اطلاعات مفیدی باشد که ما را در پیچیدگی روزافزون محیط پیرامونمان هدایت کند. طرح می تواند فرصت ها و چالش های خاصی را به نمایش گذاشته، عوامل و تأثیرات اجتماعی-فرهنگی را به تصویر کشیده و یا حتی سناریو های جدیدی را برای توسعه آینده ترسیم کند.

هیئت داوران هر ساله ایده ها و اجراهای برجسته ای را در شاخه های طراحی معماری، طراحی محصول، طراحی جهانی و طراحی واکنش گرا انتخاب می کنند.

برندگان جوایز به عضویت گروه نخبگان که تاکنون متشکل از 116 عضو از 35 کشور است، در خواهند آمد.

آثار برنده در مراسم اهدای جوایز در آلمان به نمایش گذاشته شده و در کتاب Design Educates به چاپ خواهد رسید.

در هر گروه برندگان، آثار قابل تقدیر و منتخبین انتخاب خواهند شد.

علاوه بر ارزیابی متداول، نشان "طراحان نوظهور" به پروژه دانشجویی که بالاترین امتیاز را کسب کرده باشد اهدا خوا هد شد.


رقابت Design Educates 2022 در گروه های زیر برگزار می شود:

1. طراحی معماری – ساختمان یا طرحهای دیگر در مقیاس مشابه.

2. طراحی محصول - محصولات، محصولات کم حجم تر، محصولات طراحی صنعتی و موارد مشابه

3. طراحی جهانی - طرح هایی که دقیقا در زیرمجموعه معماری یا طراحی محصول قرار نمی گیرند، بین رشته ای بوده و یا نتوان آنها را درطبقه بندی دیگری قرار داد.

4. طراحی واکنش گرا - طرح هایی که با محیط اطراف و کاربران در تعامل باشند. (برگرفته از رقابت معماری Laka :Architecture that Reacts)

رقابت بین المللی طراحی DEA (Design Educates Awards) به ساختن جامعه نیز می پردازد جامعه ای متشکل از افراد با انگیزه و الهام بخش که با بهره گیری از از ایده ها و طرح های خود محیط اطرافمان را بیش از پیش به محیطی زیبا و کاربردی، ایمن، سالم و پایدار تبدیل می کنند.

از همه شرکت‌کنندگان دعوت می‌شود تا برای دیدار با سایر شرکت‌کنندگان، هیئت داوران و برگزارکنندگان در مراسم این رویداد و کنفرانس بین المللی Architecture in Foyer شرکت کنند.

مراسم رقابت Design Educates 2022 از 22-23 سپتامبر 2022 و در طول برگزاری کنفرانس بین المللی Architecture in Foyer 2022 در آلمان برگزار خواهد شد. این کنفرانس که توسط شرکت Solarlux GmbH، شریک استراتژیک این رقابت، برگزار می شود، شامل نمایشگاهی از آثار رقابت DeWards، سخنرانی معماران و طراحان برجسته، معرفی برندگان، کارگاه های آموزشی و همچنین فرصت هایی برای شبکه سازی و ایجاد ارتباط خواهد بود.


هزینه ثبت نام متاخرین:

دانشجویی انفرادی: 100 دلار

تیم دانشجویی: 125 دلار

حرفه ای انفرادی: 250 دلار

شرکت با 10 کارمند: 300 دلار

شرکت با 11 الی 100 کارمند: 350 دلار

شرکت با بیش از 100 کارمند: 600 دلار


مهلت: 1 ژانویه 2022 (11 دی 1400)


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi