فراخوان جوایز طراحی Tubądzin

زندگی ، فرهنگ و انسان موضوع اصلی رقابت بین المللی طراحی Tubądzin ویژه معماران و طراحان است.


به گزارش گالری آنلاین، مسابقه جوایز طراحی Tubądzin توسط گروه مدیریت Tubądzin برگزار می شود. این گروه بالغ بر 35 سال است که در تعیین ترند ها و سبک های طراحی نقش بسزایی دارد . محصولات این شرکت به واسطه بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری ها بعنوان محصولات با کیفیت در سطح جهانی شناخته می شوند .

جوایز طراحی Tubądzin 2022 در گروه های زیر برگزار می شود:

Young Power: مختص دانشجویان رشته معماری، طراحی داخلی، طراحی بوده که می توانند پروژه مفهومی خود را در در زمینه معماری، طراحی داخلی و کاربردهای غیر معمول کاشی و سرامیک ارسال نمایند.

Everyday Design: مختص معماران و طراحان است و شرکت کنندگان میتوانند تحقیق یا پروژه در حال اجرای خود را از فضای داخلی خصوصی یا عمومی آشپزخانه، حمام یا اتاق نشیمن ارسال کنند.

Unlimited Architecture: مختص معماران، طراحان داخلی و دفاتر معماری بوده و شرکت کنندگان می توانند پروژه (یا پروژه در حال اجرای) خود را در زمینه معماری cubature، معماری داخلی، ابژه ، نما (elevations) یا کاربردهای غیر معمول کاشی را ارسال نمایند.

گروه ویژه – در قالب فرهنگ : این گروه به تمامی دانشجویان، معماران و طراحان اختصاص دارد. شرکت کنندگان در این گروه می توانند هرگونه طرح از فضای عمومی یا خصوصی ملهم از فرهنگ را ارسال کنند. ( طراحی فضاهای عمومی یا خصوصی یا حتی عناصر طراحی داخلی همسو با فرهنگ )


جوایز:

مجموع جوایز این دوره از رقابت 78000 یورو است.

همچنین امکاناتی از قبیل سفر به توکیو، کارآموزی در استودیوی Martin Duplantier در پاریس و تئاتر Wielki - اپرای ملی لهستان در ورشو، سفر به نمایشگاه Salone del Mobile در میلان، دریافت نرم افزار با ارزش بالا با پشتیبانی Graphisoft / WSC Sp. z o.o و CAD Projekt K&A ، انتشار و تبلیغ در مجلات صنعتی و رسانه های اجتماعی و جوایز ویژه دیگری نیز برای برندگان در نظر گرفته شده است.

هزینه ثبت نام : شرکت در این رقابت رایگان است.


مهلت ارسال

شرکت کنندگان می توانند حداقل یک پروژه خود را در یکی از 3 دوره زیر ارسال نمایند:

مرحله اول - از 1 مارس 2022 تا 31 مه 2022 ( 10 اسفند 1400 تا 10 خرداد 1401)

مرحله دوم - از 1 ژوئن 2022 تا 31 اوت 2022 ( 11 خرداد 1401 تا 9 شهریور 1401 )

مرحله سوم - از 1 سپتامبر 2022 تا 30 نوامبر 2022 ( از 10 شهریور 1401 تا 9 آذر 1401)


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi