فراخوان رقابت طراحی مبلمان SIT

طراحی مبلمان و طراحی داخلی دو بخش از رقابت طراحی مبلمان SIT است که از طراحان جهت ارسال آثار خود استقبال می کند.


به گزارش گالری آنلاین، این رویداد با هدف به نمایش گذاشتن آثار برجسته طراحان مبلمان و هنرمندانی که در پروژه های خود از مبلمان بهره می گیرند، برگزار میشود. نوآوری، دید خلاق و توانایی ورود به جامعه طراحی مبلمان، شایسته تقدیر و اشتراک گسترده آن در سطح جهانی است.

برندگان هر بخش در فوریه 2023 توسط هیئت داوران متشکل از 21 نفر از طراحان مجرب، طراحان حرفه ای دکوراسیون داخلی، دانشگاهیان و نمایندگان رسانه ها انتخاب خواهند شد.


این رقابت در دسته های زیر برگزار می شود:

گروه های طراحی مبلمان (حرفه ای و دانشجویی):

مبلمان، سرویس خواب، روشنایی، میز، مبلمان کودک و نوزاد، مبلمان فضاهای داخلی مسکونی و اداری، مبلمان فضای باز، لوازم منزل و دکوراسیون


گروه های طراحی داخلی (حرفه ای و دانشجویی):

طراحی داخلی منزل، آپارتمان، خانه های مسکونی، فروشگاه، دفاتر فروش، مراکز تجاری، طراحی ساختمان با کاربری مختلط (اداری و مسکونی)، طراحی هتل، رستوران، فضاهای ورزشی و تفریحی، نمایشگاهی، فضاهای عمومی، طراحی مفهومی، طراحی فضای نمایشگاهی، طراحی فضاهای عمومی و غیره


پروژه های ارسالی باید در پنج سال اخیر به پایان رسیده باشند.

جوایز:

برنده این رقابت 3000 CHF جایزه نقدی برای ساخت نمونه اولیه یا شروع تولید دریافت می کند.

تندیس ویژه SIT Design Award به هنرمندان حرفه ای و دانشجویان "طراحی مبلمان" و "طراحی داخلی" اعطا شده، پروژه های منتخب در معرض دید مخاطبان سراسر جهان قرارگرفته و آثار آنان درکاتالوگ سالانه SIT منتشر خواهد شد.


هزینه ثبت نام:

بخش حرفه ای: 200 CHF (در حدود 220 دلار)

بخش دانشجویی: 100 CHF (در حدود 110 دلار)


مهلت ثبت نام:

ثبت نام عادی: 28 فوریه 2023 (19 بهمن 1401)

مهلت نهایی: 15 ژانویه 2023 (25 دی 1401) تا 28 فوریه 2023 (9 اسفند 1401)

* شامل 10 ٪ هزینه دیرکرد


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi