فراخوان رقابت "پذیرش تفاوت هایمان"

نمایش آثار در فلوریدا همراه با 6 هزار دلار جایزه نقدی برای هنرمندان در رقابت هنر تجسمی با موضوع "غنی کردن زندگی از طریق تنوع" در نظر گرفته شده است.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از سایت رقابت، هنرمندان ابزار قدرتمندی برای برانگیختن تغییرات اجتماعی دارند. بدون بر زبان آوردن یک کلمه، آنها می توانند روشنگری کنند، آموزش دهند و بر تغییرات در سراسر جهان تأثیر بگذارند. پذیرش تفاوت‌های ما از شما دعوت می‌کند تا در ایجاد جامعه‌ای که در آن تنوع پذیرفته شده و فردیت تجلیل شود، شرکت کنید.

این رقابت از هنرمندان دعوت می کند تا در ایجاد جامعه ای که در آن تفاوت های فردی و شخصیتی پذیرفته شده و فردیت ارج نهاده می شود، شرکت کرده و با ارسال آثار خود به Embuging Our Differences که در آن آثار ارسالی توسط هیئت داوران انتخاب می شوند در ایجاد این تغییر سهیم باشند.

نمایشگاهی از 50 اثر منتخب از هنرمندان محلی، ملی و بین المللی در ابعاد بیلبورد (5 متر عرض و 4 متر ارتفاع) بر گزار خواهد شد که بیانگر برداشت آن ها از موضوع مسابقه "غنی کردن زندگی از طریق تنوع" است.

نمایشگاه 2023 از اواسط ژانویه تا اواخر ماه مه 2023 در سه مکان در سراسر شهرستان های ساراسوتا و ماناتی در فلوریدا به نمایش گذاشته خواهد شد.

آثار شرکت کنندگان می تواند در هر اندازه و مدیومی باشد اما جهت ارسال آن ها ابتدا آن را اسکن کرده وسپس در قالب فایل دیجیتالی با وضوح بالا ارسال نمایید.

اثر باید در جهت افقی باشد.

محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.

هزینه شرکت در این رقابت رایگان است.

جوایز:

در مجموع 6 هزار دلار در قالب سه جایزه مجزا اهدا خواهد شد.دو هزار دلار برای هر یک از سه منتخب برتر.

ثبت نام در این رقابت رایگان است.

مهلت ثبت نام: 5 اکتبر 2022 (13 مهر 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi