فراخوان طراحی و ساخت "عمو نوروز و حاجی فیروز"

سازمان زیباسازی شهرتهران با رویکرد ایجاد شادی و نشاط عمومی در ایام نوروز فراخوان طراحی آثار حجمی موقت و مناسبتی فیگوراتیو با موضوع "عمونوروز و حاجی فیروز" را منتشر کرد.

به گزارش گالری آنلاین به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهرتهران؛ با توجه به نزدیک شدن فصل بهار وسال نو و با رویکرد ایجاد شادی و نشاط عمومی شهروندان در این ایام سازمان زیباسازی در نظر دارد نسبت به طراحی آثار حجمی موقت و مناسبتی فیگوراتیو با موضوع "عمو نوروز و حاجی فیروز" اقدام نماید.

بر این اساس و با در نظر گرفتن نقش هنر مجسمه سازی در ارتقاء فرهنگ عمومی، از هنرمندان مجسمه‌ساز دعوت می شود با ارائه طرح‌های خود در این فراخوان مشارکت نموده و آثار پیشنهادی خود را با رعایت شرایط مندرج در فراخوان به این سازمان ارائه دهند.

همچنین مهلت ثبت نام تا تاریخ 1401/10/20 است و هنرمندان می توانند طی مدت زمان مشخص شده، با ارسال فرم های پیوست فراخوان به نشانی الکترونیکی hajm.zibasazi@tehran.ir طرح خود را در قالب تعیین شده، ارائه نمایند و ارسال تصویر از ماکت حجمی و یا 3D با کیفیت مناسب از جهات مختلف با فرمت JPG با رزولوشن 300 dpi جهت دیده شدن جزئیات تصاویر درهنگام داوری حائز اهمیت است.

گفتنی است؛ داوری آثار ارائه شده توسط هیئت داوران مدعو از طرف سازمان زیباسازی انجام می شود.

logo-samandehi