فراخوان مسابقه بین المللی طراحی ساختمان 2023

داستان هایی برای یک آینده انعطاف پذیر، موضوع رقابت بین المللی طراحی ساختمان (IBDC) 2023 است.

به گزارش گالری آنلاین، فراخوان IBDC 2023 یک مسابقه طراحی با مضمون باز است که از دانشجویان موسسات عالی در سراسر جهان دعوت می کند تا با استفاده از فناوری هایی مانند BIM محاسباتی، واقعیت افزوده و پلت فرم های واقعیت مجازی، حکایت جدیدی را برای محیط ساخته شده خود طراحی کنند.

از شرکت‌کنندگان خواسته می‌شود تا به حوزه‌های برنامه‌ریزی و طراحی یکپارچه (IPD)، سیستم شهری پایدار (SUS) و ساخت و مونتاژ پیشرفته (AMA) بپردازند، تا اثری نوآورانه، پایدار و پر تقاضا ارائه دهند که جامع و انعطاف‌پذیر است.

این مسابقه همچنین با هدف ارتقای درک بهتر فناوری‌هایی مانند Building Information Modelling (BIM) است زیرا دانش‌آموزان باید برنامه‌نویسی بصری و یا تنظیمات برنامه‌نویسی را با BIM در کار خود اعمال کنند.

با تشکیل تیم‌های 3 تا 8 نفره، شرکت‌کنندگان می‌توانند محل پروژه مورد نظر خود را در کشور خود انتخاب کنند و در مورد نوع ساختمان مورد نظر خود برای مسابقه تصمیم بگیرند. تیم های چند رشته ای متشکل از اعضای ترکیبی از رشته ها تشویق می شوند.


جوایز سال 2023

جایزه اول – 8000 دلار SGD

جایزه دوم - 6000 دلار SGD

جایزه سوم - 4000 دلار SGD

جایزه یادگرد ویژه - 2000 دلار SGD

جایزه تسلی - 500 دلار SGD


موسسه IBDC 2023 امیدوار است که بستری را برای دانش آموزان فراهم کند تا دانش خود را یاد بگیرند و به کار گیرند.


ورود به مسابقه رایگان است


آخرین مهلت ثبت نام: 30 ژوئن 2023 (9 تیر 1402)

اعلام نتایج مسابقه 2023: حدود 18 اوت 2023


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت مسابقه مراجعه نمایید.

logo-samandehi