فراخوان جایزه عکاسی Taylor Wessing

گالری ملی پرتره لندن رقابت عکاسی پرتره را با ارائه جوایز نقدی و نمایش آثار برگزار میکند.

به گزارش گالری آنلاین، برای ورود به جایزه پرتره عکس تیلور وسینگ 2023، عکاسان باید تصویر(های) خود را از طریق پورتال مسابقه آپلود کنند. تمامی تصاویر توسط هیئت داوران مشاهده خواهد شد و از شرکت کنندگانی که در این دور موفق باشند دعوت خواهد شد تا آثار خود را برای دور نهایی داوری فیزیکی به محلی در لندن تحویل دهند.

مرحله اول داوری به صورت دیجیتالی انجام می شود. شرکت کنندگان باید یک حساب در پلت فرم مسابقه گالری (www.competitions.npg.org.uk) ایجاد کنند. از طریق این حساب، شرکت کنندگان می توانند حداکثر 6 تصویر دیجیتال را برای اولین دوره داوری ارسال کنند. عکاسان می توانند در هر زمان به حساب خود دسترسی داشته باشند. آن‌ها همچنین می‌توانند یک اثر هنری را به‌روزرسانی و اصلاح کنند و همچنین تا 6 مورد مجاز، تا پایان مهلت مسابقه در ساعت 22:00 دوشنبه 22 می 2023 (به وقت بریتانیا) ارسال کنند. هر تصویر باید به صورت JPG/JPEG ذخیره شود و 3 مگابایت یا کمتر باشد. به همه شرکت کنندگان در صورتی که کار آنها برای مرحله دوم داوری انتخاب شده باشد تا 22 ژوئن 2023 اطلاع داده میشود.

منتخبین مرحله دوم باید عکس را چه به صورت حضوری و چه از طریق پست، تا جمعه 7 جولای 2023 به گالری برسانند.

اگر عکس انتخابی حاوی تصویر یک خردسال (فرد زیر 18 سال) باشد، عکاسان ملزم به ارسال رضایت نامه ای هستند که توسط والدین یا قیم قانونی کودک امضا شده است.

عکاسانی که برای نمایشگاه انتخاب می شوند باید یک فایل Tiff از عکس خود را برای استفاده در کاتالوگ و کمپین بازاریابی نمایشگاه در اختیار گالری قرار دهند.

هنرمندان بالای 18 سال امکان شرکت در این رویداد را دارند.

جایزه: بین 2000 تا 15000 پوند

هزینه ثبت نام: 21 پوند (دانش‌آموزان زیر 25 سال 50 درصد تخفیف دریافت می‌کنند.)


مهلت ثبت نام: ساعت 22:00 دوشنبه 22 مه 2023 (به وقت انگلستان) (1 خرداد 1402)

راه تماس با برگزار کننده: photoprize@npg.org.uk


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت رقابت مراجعه نمایید.

logo-samandehi