فراخوان رقابت معماری خانه مجازی

مسابقه خانه مجازی دومین مسابقه از سری مسابقات معماری مجازی است که بر ایجاد فضای مجازی تمرکز دارد. از معماران و طراحان خواسته شده است که مفهوم خانه مجازی را ایجاد کنند.

به گزارش گالری آنلاین، فناوری پشت واقعیت مجازی و واقعیت افزوده به سرعت پیشرفت کرده است، و با اعلام اخیر فیس بوک در مورد برنامه های خود برای توسعه بیشتر "Metaverse"، این احتمال وجود دارد که در آینده نزدیک زمان بیشتری را در فضاهای مجازی سپری کنیم. محیط‌های کار مجازی و یادگیری به طور فزاینده‌ای پیچیده و تعاملی می‌شوند.

اما خانه مجازی چطور؟ حجم عظیمی از فکر، تلاش و منابع صرف ایجاد راحتی در خانه‌های فیزیکی ما می‌شود، اما خانه‌های ما در دنیای مجازی چه شکلی خواهند داشت؟ کارکردها و الزامات یک خانه مجازی با طراحی خوب چیست؟

مسابقه خانه مجازی دومین مسابقه از سری مسابقات معماری مجازی است که بر ایجاد فضای مجازی تمرکز دارد. از معماران و طراحان خواسته شده است که مفهوم خانه مجازی را ایجاد کنند. بدون هیچ گونه محدودیت فیزیکی، چه ملاحظات مهم دیگری باید مورد توجه قرار گیرد؟ آیا محدودیت های مصنوعی وجود دارد که برای اینکه یک خانه مجازی احساس آشنایی و راحتی داشته باشد ضروری است؟ خانه مجازی خود را در چه زمینه ای انتخاب می کنید.

شرکت کنندگان وظیفه طراحی یک خانه مجازی را دارند که تمرکز اصلی آن بر روی طراحی اتاق نشیمن و فضای کار است، اما می توان عملکردهای اضافی را نیز معرفی کرد.


جوایز

سه برنده اصلی، یک برنده جایزه ویژه و شش برنده جایزه افتخاری انتخاب خواهند شد. Buildner در مجموع 6 هزار یورو به عنوان جایزه به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا می کند:

جایزه نفر اول - 3000 یورو

جایزه نفر دوم – 1500 یورو

جایزه نفر سوم - 500 یورو

+ 6 منشن افتخاری

جایزه دانشجویی سازنده - 1000 یورو + 50 یورو کارت هدیه در ARCHIVE BOOKS


برنامه مسابقات

ثبت نام زود هنگام: 1 مارس - 2 مه

پیش ثبت نام: 3 مه - 4 ژوئیه

ثبت نام دیرهنگام : 5 ژوئیه - 6 سپتامبر

آخرین مهلت ثبت نام: 6 سپتامبر 2023 (15 شهریور 1402)

تاریخ پایان ارسال: 9 اکتبر 2023 (11:59 بعد از ظهر به وقت لندن)

تاریخ اعلام برندگان: 23 نوامبر 2023

جایزه نقدی: 6350.00 دلار آمریکا


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi