نمایش آنلاین آثار ششمین کارنمای پژوهشی انجمن هنرمندان نقاش ایران آغاز شد

نمایشگاه آنلاین و فروش آثار نقاشی ششمین کارنمای پژوهشی، انجمن هنرمندان نقاش ایرانیه صورت دو زبانه، از روز سه شنبه ۳۰ آذرماه ۹۶ در آدرس http://expo.onlineartgallery.ir برگزار شد.

قدرت و فراگیری دنیای مجازی در عصر حاضر واقعیت غیرقابل انکاری است که رسانه ها می توانند در این بین راهی برای معرفی و دیده شدن هنرمندان در دنیای حرفه ای و بین المللی محسوب شوند. نمایش آنلاین و فروش آثار هنری ضمن اینکه طیف وسیع تری از مخاطبین را فارغ از مکان و زمان معین، تحت پوشش قرار می دهد، کمک قابل توجهی به جذب خریداران آثار هنری، کیوریتورها و گالری داران خواهد کرد.

"نمایشگاه آنلاین و فروش آثار کارنمای پژوهشی شماره ۶" انجمن هنرمندان نقاش ایران از ۳۰ آبان ماه ۹۶ به مدت یک ماه در پایگاه اطلاع رسانی گالری آنلاین به آدرس http://expo.onlineartgallery.ir برگزار خواهد شد.

بازدیدکنندگان گرامی می توانند پس از ورود به سایت، با کلیک بر روی فلش های تعبیه شده، وارد سالن اصلی خانه هنرمندان شده و سپس گالری مورد نظر خود را انتخاب نمایند. جهت متوقف کردن حرکت صفحه، کافی است بر روی تصویر کلیک نمایید. همچنین جهت حرکت به سمت راست و چپ تصویر، می توانید از فلش های کادر پایین تصویر استفاده نمایید.

در مرحله بعد وارد فضای گالری ها شده و تور مجازی گالری نمایش داده می شود. علاقمندان جهت مشاهده مشخصات و تصویر بزرگ تر و با کیفیت تر آثار، می توانند بر روی علامت ذره بین کنار هر اثر کلیک نمایند.

دوستداران آثار هنری جهت سفارش آنلاین آثار می توانند بر روی علامت سبد خرید در کنار هر اثر کلیک نموده و با تکمیل فرم مربوطه درخواست خود را ثبت نمایند.

همچنین در پایین هر ورودی علامت فلشی جهت ورود به بخش های دیگر گالری قرار داده شده است.

logo-samandehi