فراخوان رقابت A’ Design Award & Competition

دعوت به جشن اختصاصی گالا در ایتالیا، اهدا جوایز و گواهی به برگزیدگان و معرفی طراحان برتر از جمله فرصت های ارائه شده به هنرمندان در رقابت A’ Design است.

به گزارش گالری آنلاین، رقابت A’ Design Award & Competition با هدف شناسایی بهترین آثار طراحی در تمام کشورها و رشته های خلاق تاسیس شده است.

هر ساله، پروژه هایی که بر نوآوری، فناوری، طراحی و خلاقیت تمرکز دارند، جایزه طراحی A' را دریافت می کنند. A' Design Award & Competition نوید شهرت، اعتبار، تبلیغات و شناخت بین المللی را به همه برندگان جایزه طراحی A' از طریق A' Design Prize می دهد که برای تجلیل از طرح های دریافت شده اعطا می شود.

هدف اولیه این مسابقه ایجاد آگاهی و درک جهانی برای شیوه ها و اصول طراحی خوب با برجسته کردن بهترین طرح ها در همه کشورها و در همه زمینه های صنعتی است. هدف نهایی جوایز طراحی A این است که طراحان، شرکت‌ها و برندها را در سرتاسر جهان تشویق کند تا محصولات و پروژه‌هایی برتر ایجاد کنند که به نفع جامعه باشد.

جوایز طراحی A در طیف گسترده ای از زمینه های خلاقانه سازماندهی شده است تا بهترین طراحان را از همه کشورها در همه رشته ها برجسته کند.

"جایزه طراحی A" شامل: گواهی برتری طراحی در قاب فلزی، دعوت به جشن اختصاصی گالا در ایتالیا، نمایشگاه آنلاین + آفلاین پروژه‌های برنده شده، پوستر A2 پروژه‌های برنده شده، سالنامه بهترین پروژه‌ها با جلد گالینگور انتشار، جایزه ویژه فلزی چاپ سه بعدی در جعبه سیاه لوکس، ترجمه پروژه به بیش از 20 زبان به منظور دستیابی واقعی به مخاطبان بین المللی، مصاحبه اختصاصی با برنده، تهیه و توزیع بیانیه مطبوعاتی، مجوز استفاده از لوگوی برنده جایزه طراحی A' ، تبلیغ آثار اهدا شده به هزاران نشریه دیگر، حضور در رسانه ها از طریق شرکای مطبوعاتی برگزارکننده، گنجاندن در رتبه بندی طراحی جهانی و موارد دیگر.

لوگوی برنده جایزه طراحی A که به طرح‌های برنده جایزه داده می‌شود، نشان‌دهنده طرح‌های اصلی، کاربردی و کارآمد است که به دنیا کمک می‌کند تا به مکانی بهتر تبدیل شود.

آثاری که در 5 سال گذشته طراحی شده باشند پذیرفته می شوند.

هزینه های ثبت نام بسته به چهار عامل متفاوت است: نوع گروه، امتیاز اولیه، دوره ورود به مسابقه و نوع ورود به مسابقه. لطفا جزئیات کامل را در وب سایت رسمی رقابت بخوانید.


مهلت ثبت نام: 28 فوریه 2023 (9 اسفند 1401)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi