فراخوان طراحی کالای ورزشی FIT

از طراحان پوشاک و تجهیزات ورزشی، تولیدکنندگان، کارشناسان نساجی و وزیع کنندگان دعوت می شوند تا آثار خود را در FIT Sport Design Awards 2022 ارائه دهند.

به گزارش گالری آنلاین، جوایز طراحی ورزشی FIT 2022 نوآورانه ترین تجهیزات و پوشاک ورزشی این صنعت را از سراسر جهان تشخیص می دهد و به رسمیت می شناسد. این رقابت، جامع ترین مسابقه طراحی اختصاصی کالاها و پوشاک ورزشی با یکپارچه سازی خلاقیت، نوآوری، و عملکرد است.

جوایز طراحی ورزشی FIT به دنبال نوآوری های بی سابقه ورزشی، محصولات پایدار و راه حل های افزایش عملکرد است، که راحتی را برای ورزشکاران یا بازیکنان غیر حرفه ای فراهم کند. این برنامه یک پلت فرم فراگیر با دسته بندی های خاص ورزشی از دوچرخه سواری، ورزش های شهری و کوهنوردی، تا تناسب اندام و قایقرانی است و حتی دسته بندی هایی هم به منسوجات، ورزش های الکترونیکی، گجت ها و نوآوری ها اختصاص داده شده است.

هیئت داوران سال ۲۰۲۲ از کارشناسان رده بالا طراحی ورزشی، مدیران محصول، دانشگاهیان و نمایندگان رسانه ها تشکیل شده است و در دسامبر ۲۰۲۲ برندگان هر دسته را انتخاب خواهند کرد.

وظیفه و چالش هیئت داوران جایزه دادن به شرکت کنندگان و پیدا کردن ستاره در حال ظهور در صنعت طراحی ورزشی است!

طراحان حرفه ای، شرکت های ورزشی، دانشجویان و استعدادهای در حال ظهور می توانند شرکت کنند؛ برندگان سالانه، جایزه پرطرفدار FIT Award، تبلیغات گسترده به منظور نشان دادن طرح های خود به مخاطبان بین المللی، یک نشان دستاورد و خیلی بیشتر دریافت خواهند کرد.

هزینه های ورود

▪ شرکت/ نام تجاری: CHF 250 incl. مالیات بر ارزش افزوده (تقریبا: ایالات متحده $ 270)

ورود مشابه در دسته های اضافی با تخفیف 50٪

▪ طراح مستقل: CHF 100 incl. مالیات بر ارزش افزوده (تقریبا: ایالات متحده $ 107)

ورود مشابه در دسته های اضافی با تخفیف 50٪

▪ دانش آموز: CHF 50 incl. مالیات بر ارزش افزوده (تقریبا: ایالات متحده $ 51)


کسانی که قبل از 31 July 2022 (۹ مرداد ۱۴۰۱) ثبت نام می کنند، تخفیف ثبت نام زودهنگام 15 درصدی دریافت خواهند کرد.


مهلت: 12 دسامبر 2022 (۲۲ دی ۱۴۰۱)

اعلام نتایج: فوریه 2023 (اسفند ۱۴۰۱)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.


logo-samandehi