فراخوان طراحی گرافیک IGPDecaux

هدف این رقابت بهبود محتویات فضاهای تبلیغاتی IGPDecaux با استفاده از آثار هنری و گرافیک هایی که منعکس کننده ماموریت این شرکت ایتالیایی هستند، است.

به گزارش گالری آنلاین، IGPDecaux، یک شرکت پیشرو ایتالیایی در زمینه ارتباطات است. این شرکت به دنبال راه‌حل‌های ارتباطی خلاقانه در سطح شهر برای ایجاد محیطی دلپذیرتر برای زندگی است. هدف شرکت ایجاد ارتباطات شخصی‌سازی‌شده با تمرکز بر نیازهای مشتری، مفید برای شهروندان، با طراحی دلپذیر و سازگار با محیط زیست و مسائل پایداری اجتماعی است.

شرکت IGPDecaux در راستای ماموریت خود، مسابقه ای را برای طراحان تجسمی، کارگردانان هنری، تصویرگران و طراحان انیمیشن راه اندازی کرده است تا خلاقیت آنها را در این موضوع به چالش بکشد: "فضاهای زندگی پایدار برای شهر و شهروندان آن" شرکت کنندگان مسابقه ملزم به تفسیر این موضوع هستند.

شرایط شرکت کنندگان:

در تاریخ ثبت نام در مسابقه بین 18 تا 25 سال سن داشته باشند. همچنین طراحان تجسمی، مدیران هنری، تصویرگران و طراحان حرکت حرفه ای نباشند و برای شرکت های طراحی بصری، آژانس های تبلیغاتی، یا شرکت های رسانه ای یا مانند آن به طور دائم کار نکنند.

برای شرکت، باید در پلتفرم های www.lavoricreativi.com، www.cercabando.it یا www.designboom.com («پلتفرم ها») ثبت نام کنید یا در لینک زیر www.igpdecauxgraphicaward.it، ثبت نام آنلاین را تکمیل کنید.

در فرم درخواست اطلاعات هنرمندان، تصویر اثر به همراه تفسیر آنها از موضوع دریافت میشود. همچنین گزارشی در مورد تحقیق و فرآیند خلاقانه ای که منجر به ایجاد اثر شده است را ارسال نمایید.

تکنیک های مورد پذیرش:

گرافیک، تصویرسازی، تکنیک وکتور ترکیبی، انیمیشن و/یا ویدئو، عکاسی یا ترکیبی از آنها

فرمت فایل ها: jpg، pdf، mp4

شرکت‌کنندگان می‌توانند بنا به صلاحدید خود، اثر را با یک ویدیو از خود در حین ایجاد اثر همراهی کنند، که این ویدئو ممکن است به صلاحدید IGPDecaux، با یا بدون اثر، در طول مراسم جایزه مسابقه نشان داده شود.

هر شرکت کننده می تواند تنها با یک اثر در مسابقه شرکت کند.

مهلت ثبت نام: 14 می 2023 (24 اردیبهشت 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi