فراخوان رقابت صندلی معمار

مسابقه صندلی معمار؛ فرصتی هیجان‌انگیز برای معماران و طراحان است، تا با طراحی یک مبلمان خاص، تطبیق پذیری و خلاقیت خود را به نمایش بگذارند.

به گزارش گالری آنلاین، در طول تاریخ، معماران مشهوری مانند Charles و Ray Eames، Ludwig Mies van der Rohe، Marcel Breuer، و Arne Jacobsen با موفقیت صندلی‌های نمادینی را طراحی کرده‌اند که فلسفه‌های طراحی متمایز آنها را تجسم می‌دهد. مسابقه صندلی معمار برای ادامه این سنت با دعوت از معماران و طراحان به دنبال کشف مواد جدید، تکنیک‌های ساخت و راه‌حل‌های ارگونومیک در چارچوب محدودیت‌های طراحی صندلی است و در نهایت یک مبلمان کاربردی و از نظر زیبایی شناختی، قانع‌کننده تولید می‌کند.

به عنوان اولین قسمت از سری جدید مسابقات با تمرکز بر طراحی مبلمان سفارشی، مسابقه صندلی معمار شرکت کنندگان را تشویق می کند تا فراتر از مرزهای معماری فکر کنند و در قلمرو طراحی محصول جستجو کنند. معماران و طراحان با ایجاد یک صندلی و امضایی که سبک و دیدگاه فردی آنها را منعکس می کند، می توانند تطبیق پذیری خود را نشان دهند و به گفتگوی مداوم بین معماری و طراحی کمک کنند. بنابراین، بنشینید و اجازه دهید خلاقیت شما در مسابقه صندلی معمار آشکار شود!


جوایز

سه برنده و شش جایزه افتخاری انتخاب خواهد شد. در مجموع 5000 یورو جایزه به برندگان مسابقه به شرح زیر اهدا می کند:

جایزه نفراول - 3000 یورو

جایزه نفر دوم - 1500 یورو

جایزه نفر سوم - 500 یورو

+ 6 قابل تقدیر


برنامه مسابقات

ثبت نام زود هنگام: 1 مه - 6 ژوئن

پیش ثبت نام: 7 ژوئن - 6 سپتامبر

ثبت نام لحظه آخری: 7 سپتامبر - 1 نوامبر

آخرین مهلت ثبت نام: 1 نوامبر 2023 (10 آبان 1402)

تاریخ پایان ارسال: 5 دسامبر 2023 (11:59 بعد از ظهر به وقت لندن)

اعلام برندگان: 13 فوریه 2024

جایزه نقدی: 5,510.00 دلار


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi