فراخوان طراحی ظروف شیشه ای آینده

آرنولفو دی کامبیو یک مسابقه بین المللی به نام "لیوان آینده" راه اندازی کرده است - مسابقه ای با هدف طراحی و ساخت لیوانی که به بهترین شکل نمایانگر چشم انداز فردا باشد.

به گزارش گالری آنلاین، سال 2023 شصتمین سالگرد Arnolfo di Cambio است، یک برند ایتالیایی که به دلیل طراحی، سبک، ظرافت و کیفیت مشهور است.

آرنولفو دی کامبیو با یک سنت قوی که با زبان گذشته و همچنین آینده صحبت می کند متمایز است - برندی که دائماً در تلاش است تا یک قدم جلوتر بماند.

آخرین مهلت برای درخواست ها 18 ژوئن 2023 است و سه نامزد نهایی در وب سایت رسمی و صفحات اجتماعی Arnolfo di Cambio در 18 ژوئیه 2023 اعلام خواهند شد.

تمامی پروژه ها توسط یک هیئت داوری متشکل از پنج کارشناس مختلف مورد قضاوت قرار خواهند گرفت که همگی فعال در دنیای طراحی هستند:

1) پروفسور François Burkhardt: رئیس هیئت داوران. او یک نظریه پرداز، مورخ و همچنین منتقد معماری و طراحی است. او مدیر برخی موسسات فرهنگی مهم اروپایی از جمله Kunsthaus در هامبورگ، IDZ (Internationales Design Zentrum) در برلین و CCI (Centre de Création Industrielle) مرکز Georges Pompidou در پاریس بود. او جوایز متعددی از جمله Compasso d’Oro برای حرفه بین المللی دریافت کرده است.

2) گابریل باگناساکو: مدیر عامل Arnolfo di Cambio، او همچنین شرکت Compagnia Italiana del Cristallo Srl را رهبری می کند که دارای مجوز چندین برند مشهور بین المللی است. او همیشه به طراحی و طراحان توجه دارد، او با Joe Colombo، Cini Boeri، Enzo Mari و بسیاری دیگر همکاری کرده است.

3) فرانک میلو: شریک و مدیر رویدادهای ویژه Maison & Object در پاریس. او همچنین از سال 2011 مدیر هفته طراحی در پاریس بوده است. او یک متخصص واقعی طراحی بین المللی است.

4) اندرو روجیرو: طراح صنعتی، برنده جایزه و استاد طراحی صنعتی در مدرسه طراحی Parsons در نیویورک.

5) ماسیمو ماستری: مدیر عامل دیجیتال مارکتینگ Matiba، متخصص ارتباطات وب و بصری، دارای تجربه بیست ساله همکاری با چندین شرکت ایتالیایی و بین المللی است.


مدل های پرینت سه بعدی سه پروژه منتخب در نمایشگاه "Sixty Years of Design in Crystal" همراه با نمایشگاه Maison & Objet (7 تا 11 سپتامبر 2023) در پاریس ارائه خواهد شد. برنده اول از بین سه فینالیست توسط مردم از طریق رای گیری آنلاین مشخص خواهد شد.

جایزه نقدی: 550.00 دلار آمریکا

مهلت ثبت نام: ۱۸ ژوئن ۲۰۲۳ (28 خرداد 1402)


گالری آنلاین در راستای حمایت و همراهی بیشتر هنرمندان جهت حضور و شرکت در برنامه های بین المللی، در انجام مشاوره، ثبت نام، اماده سازی رزومه، پروپوزال، انگیزه نامه و طراحی وب سایت شخصی برای شرکت در رزیدنسی و فراخوان ها در خدمت هنرمندان و فرهیختگان گرامی خواهد بود.

علاقه مندان درخواست خود جهت دریافت مشاوره را به همراه اطلاعات تماس به آدرس ایمیل onlineartgallery.ir@gmail.com ارسال نمایند.


جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت فراخوان مراجعه نمایید.

logo-samandehi