یکپارچه سازی

استراتژی طراحی آشپزخانه با یک رنگ واحد

یک محیط تک رنگ فضایی است که در آن بیشتر عناصر معماری از یک رنگ واحد ساخته شده است. اگرچه اغلب معمارها در فضاهای تک رنگ از رنگ سیاه و سفید به دلیل خنثی بودن استفاده میکنند اما می توان تقریباً از هر رنگی برای طراحی یک فضا استفاده کرد و از مزایای آن ها و سایه های نامتناهی آنها استفاده کرد. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به سه استراتژی طراحی با یک رنگ واحد.

به گزارش گالری آنلاین، انتخاب یک پالت تک رنگ می تواند یک استراتژی مؤثر برای متحد کردن عناصر تشکیل دهنده یک محیط باشد ، و آن را به عنوان گزینه ای پرکاربرد در هنگام طراحی فضای آشپزخانه جسورانه تر استفاده کنید. در این موارد معمول است که معماران از سایه ها ، تعهدات و تغییرات نامتناهی هر رنگ انتخاب شده استفاده کنند.

یکپارچه سازی سازی

برای کسانی که به دنبال ایجاد یک محیط گرم و طبیعی هستند، کابین Skigard Hytte توسط معماران مورک-اولنس نمونه خوبی است. خانه اکثراً تک رنگ است ، زیرا تمام سطوح و وسایل مبلمان با همان چوب چوب پوشیده شده اند.

محوطه آشپزخانه 3in1 ، که توسط معماران batlab طراحی شده است ، با رنگ سبز پر جنب و جوش از کف به سقف یکپارچه شده است.

برای کسانی که می خواهند در یک محیط آرام تر زندگی کنند، رنگ های آبی همیشه گزینه خوبی هستند. این انتخاب معماران Plaini و Karahalios در طراحی خود برای آپارتمان در Korydallos بود.

برای کسانی که رنگ خنثی می خواهند، اما می خواهند از تن های سیاه و سفید فرار کنند، می توان از رنگ های خاکستری نرم استفاده کرد یا چوب های سبک تر را انتخاب کرد. آشپزخانه خانه 28، از استودیوی ادواردز، کاملاً با تخته سه لا 9 میلی متر پوشیده شده است.

logo-samandehi