کنفرانس بین المللی عمران، معماری، توسعه و بازآفرینی زیرساخت های شهری در ایران

نگرش جامع به سیاست ها، برنامه ها و طرح های توسعه شهری و نیز تدوین اهداف یکپارچه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی در رأس سیاستگزاری و مدیریت شهری قرار می گیرد. تحقق این اهداف، نیازمند ارزیابی نتایج و تبعات سیستم های شهری برای تغییرات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی بوده و محتاج تحولات اساسی در سازمان و تشکیلات برنامه ریزی و مدیریت شهری است. ایجاد تعادل بین مراکز شهری بزرگ و کوچک، همکاری بین بخش های دولتی، عمومی و خصوصی و نیز تدوین استراتژی محلی در زمره سیاست های نیل به مدیریت شهری، قابل تامل هستند.

شهرهای جهان از طریق تجربه و پژوهش مسیرهایی را برای رویارویی با مشکلات توسعه شهری و محیط کشف و در طی این فرآیند، بینشی نیز نسبت به نحوه دستیابی به توسعه پایدار کسب کرده اند. بدین ترتیب رشته مدیریت شهری به دنبال تربیت متخصصانی است که بتوانند روش های حل معضلات امروزی شهرها را ارائه کند.

دبیرخانه دائمی کنفرانس با همکاری دانشگاه تهران و سایر دانشگاه های دولتی و غیردولتی در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته، اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی پژوهشی ، کنفرانس بین المللی در حوزه عمران، معماری و شهرسازی را برگزار نماید. این کنفرانس به دنبال آن است كه با گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگذاران و مدیران، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، و متخصصان و علاقه مندان موضوع عمران ، معماری و شهرسازی ، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین در زمینه ی مذکور باشد. این کنفرانس فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان در حوزه عمران، معماری و شهرسازی است. برگزاری این کنفرانس امكان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها و مراكز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترك و مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می سازد.

بر این اساس با افتخار از تمامی متخصصان، كارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراكز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید. با شرکت در برنامه های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده و با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

این کنفرانس جزء کنفرانس های بین المللی معتبر عرصه عمران ، معماری و شهرسازی می باشد که دارای مجوز رسمی برگزاری از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شماره 7424178 بوده و تحت تایید و حمایت آن وزارت خانه و تمام دانشگاه ها و سازمان های وابسته می باشد.

محور های تخصصی کنفرانس:

1. مهندسی عمران
2. مهندسی سازه ، زلزله و بهسازی لرزه ای
3. مهندسی معماری و توسعه پایدار
4. مهندسی حمل و نقل و زیرساخت‎های شهری
5. اقتصاد و مدیریت شهری
6. مدیریت و برنامه ریزی شهری
7. مهندسی شهرسازی و توسعه شهری پایدار
8. معماری و گرافیک
9. مهندسی محیط ‎زیست و محیط ‎زیست شهری
10. منظر شهری پایدار و توسعه
11. روانشناسی و جامعه شناسی شهری
12. نانو تکنولوژی و توسعه پایدار
13. مرمت بافت ها و آثار تاریخی
14. مهندسی مکانیک و تاسیسات
15. مدیریت بحران
16. یافته های نو در معماری منظر
17. تاریخ و معماری

تاریخ های مهم:

آخرین مهلت ارسال اصل مقالات: 25 دی ماه 98
اعلام نتایج داوری مقالات: 30 دی ماه 98
اخرین مهلت ثبت نام: 5 بهمن ماه 98
کنفرانس: اسفند ماه 98

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارسال مقالات به سایت کنفرانس مراجعه نمایید.

logo-samandehi