بادکنک‌های آب نباتی به مثابه صندلی

طراح سئولی Seungjin Yang، از جدیدترین صندلی‌های «Blowing» خود رونمایی می‌کند که در آن بادکنک‌های مهمانی را با رزین اپوکسی می‌پوشاند تا گزینه‌های مختلفی برای صندلی ایجاد کند.

به گزارش گالری آنلاین، اگرچه ممکن است به نظر برسد که هر لحظه قرار است ترکیده شوند، قطعات به‌دست‌آمده به اندازه‌ای محکم هستند که وزن انسان را تحمل می‌کنند. این سری دست‌ساز شامل اشکال و رنگ‌های متنوعی است، از جمله یک صندلی عاشقانه بژ که در Design Miami 2023 به نمایش گذاشته می شود.

طراح کره جنوبی از طریق مجموعه «Blowing» خود می خواهد خاطرات دوران کودکی خود را به تولید مبلمان صنعتی منتقل کند. برای ایجاد مبلمان منحصر به فرد، Seungjin Yang ابتدا بادکنک ها را باد می کند تا شکل ها و اندازه های مورد نیاز را ایجاد کند و سپس آنها را به شکل صندلی مورد نظر ثابت می کند. به محض دستیابی به پیکربندی ایده آل، رزین اپوکسی رنگی را روی آن می ریزد و چندین بار این فرآیند را تکرار می کند. چندین لایه رزین لازم است تا مواد ظریف آنقدر قوی شود که بتواند وزن را تحمل کند. وقتی همه عناصر جامد شدند، قطعه در نهایت مونتاژ می شود و سپس برای آخرین بار در رزین فرو می رود. به این ترتیب، به اندازه کافی مقاوم در برابر ترکیدگی، سفت و محکم می شود تا به عنوان صندلی استفاده شود.

در نتیجه مجموعه‌ای از صندلی‌ها، چهارپایه‌ها و نیمکت‌های خوب مشاهده می‌شود که همگی با پوششی رنگارنگ و براق هستند. یانگ در کار اخیر خود به دنبال گسترش رنگ های بازیگوش تر و اشکال تجربی است. در عین حال، او همچنین به دنبال آن است که با ایجاد قطعات بزرگتر، حتی مبلی که بتواند بیش از دو نفر را در خود جای دهد، مرزهای طراحی بادکنک را جابجا کند.

logo-samandehi