فراخوان بورسیه تحصیلی دانشگاه Massey نیوزلند

دانشگاه Massey نیوزلند برای دانشجویان خلاق هنرمند بین المللی در مقطع لیسانس بورسیه تحصیلی در نظر گرفته است.

به گزارش گالری آنلاین، دانشگاه مسی در شهر پالمرستون Palmerston نیوزیلند در نزدیکی رودخانه ماناواتو Manawatu قراردارد. بورس تحصیلی دانشگاه Massey نیوزلند در هر کدام از برنامه های کالج هنرهای خلاق اعطاء میشود، از جمله رشته های طراحی، هنرهای زیبا، هنرهای تجسمی، موسیقی ، رسانه های خلاق و ...

مبلغ بورسیه برای دوره تحصیلی چهار ساله 20 هزار دلار و دوره تحصیلی سه ساله 15 هزار دلار است.

داوطلبین فرم انلاین درخواست را دانلود و پس از تکمیل به آدرس ایمیل creative.international@massey.ac.nz ارسال نمایند.

دانشگاه مسی برای 80 سال سهم مهمی در رشد علمی و اقتصادی کشور نیوزیلند در سطح جهان داشته است و این موضوع باعث شده این دانشگاه برای سال های متمادی یکی از رو به رشد ترین دانشگاه های کشور در مقیاس های بین المللی باشد . دانشگاه مسی از لحاظ ساختار مدیریتی یک دانشگاه دولتی به حساب می آید و بیش از 18 هزار دانشجو درمقاطع مختلف و رشته ها ی متعدد تحصیلی در خود جای داده است.

دانشگاه مسی نه تنها پذیرای دانشجویان بین المللی از کشورهای گوناگون دنیاست بلکه خود را متعهد به افزایش فرصت های بیشترتحصیلی وحرفه ایی دانشجویانش می داند . دانشگاه مسی یکی از قطب های تحقیقات علمی در کشورنیوزیلند محسوب می شودوخلاقیت های علمی همچنین پروژه های مختلف تحقیقاتی را مورد حمایت کامل قرارمی دهد.

ارتباط دانشگاه مسی با بازارکار ، جامعه و سابقه ای بیش از 80 سال فعالیت علمی، آن را به مکانی بی نظیر و دلخواه برای دانشجویان بین المللی تبدیل کرده است.

پردیس‌های دانشگاه:

پردیس تجارت و بازرگانی

پردیس هنرهای زیبا

پردیس آموزش و پرورش

پردیس جامعه شناسی و علوم اجتماعی

پردیس علوم پایه

مهلت ارسال درخواست: دهم نوامبر 2017

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت دانشگاه مراجعه نمایید.

Scholarship Link

logo-samandehi